.

Beantwoord

Waarom komen mails na verwijderen terug in mijn postvak in?

  • 18 January 2015
  • 8 reacties
  • 9265 Bekeken

Badge
Hallo als ik mijn mails verwijderd heb uit mijn postvak komen ze steeds weer terug in de postvak
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 January 2015, 08:48

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hallo henkdak,

Probeer iets meer details te geven. Welke mail programma, welke mails, hoe snel komen ze terug en om hoeveel mails gaat het.
Graag ook merk type en os van je telefoon vermelden en ie weet komen we er samen uit.

 
Badge
Hallo wel mail programma ik heb dat weet ik niet want de kpn service center heeft het geïnstalleerd en het gaat om de Samsung galaxy s5 en ongeveer na een minuut of 2 komt alle mail weer terug
Hallo wel mail programma ik heb dat weet ik niet want de kpn service center heeft het geïnstalleerd en het gaat om de Samsung galaxy s5 en ongeveer na een minuut of 2 komt alle mail weer terug

Hoi henkdak.

Kun je geen mail sturen naar jezelf naar een ander mailadres?
Bijvoorbeeld naar je gmailadres.
Mogelijkerwijs staat er in die mails DETAILS, controleer dat eens... staat dat bovenin klik het dan eens aan.
Badge
Ik kan wel mails versturen en ontvangen maar kan ze niet verwijderen uit mijn telefoon
Kun je dat wel op de pc?
Badge
Ja op de pc geen probleem mee
Ja op de pc geen probleem mee

Dan is het heel eenvoudig....
Je kunt er voor kiezen om dat betreffende adres te verwiideren van je telefoon.
Je kunt er voor kiezen om op de pc bij dat mailadres de instellingen zo te zetten
dat de post gaat naar een door jou gekozen gmailadres, ook op pc plaatsen.
Dan kun je eenvoudig mails controleren bij gmail en per 20 in 1 keer verwijderen (tevens bij de prullenbak) op de pc.

Gevolg, kun je op de pc bij het betreffende adres niet de mails verwijderen wel bij gmail.
Alleen gmailadres dat gekozen is zet je dan ook op je foon.
Alle overbodige post is verwijderd.
Mailadres van kpn verwijderd van je foon, berichten zijn weg en komen dus nog wel op je pc waar worden 'doorgestuurd'.

Misschien heeft Martijn met het erretje nog meer suggesties, maar dit is het van mijn kant, zo gezegd zo gedaan.

Groet,
Friesian
Reputatie 5
Badge +11
Hoi henkdak, welkom op het Simyo forum :)

Mochten alle tips van Friesian toch niet de oplossing bieden, kun je misschien naar het KPN Service Center waar ze deze applicatie erop hebben gezet?

Martijn® en Friesian, dank jullie voor alle hulp!

Reageer