.

Beantwoord

Waarom kan ik niet internetten op mijn toestel?

  • 6 August 2016
  • 7 reacties
  • 121 Bekeken

Hallo,
Ik heb een andere telefoon, kaart er in gedaan en alles werkt, behalve internet (WiFi werkt wel)
Ook staat internet aan in mijn simyo instellingen....
Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen..?

Alvast bedankt, Marcel.
icon

Beste antwoord door Ilias 8 August 2016, 09:13

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Geletrui17,

Goed dat je deze vraag hier stelt,

Die andere telefoon zal waarschijnlijk ingesteld moeten worden, de juiste instellingen voor een heleboel telefoons vind je hier: https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp?_ga=1.2359920.1101158686.1464014026#/

Als jouw model er niet bij staat, kies dan een andere telefoon van hetzelfde merk, meestal zijn de verschillen niet zo groot.
Oké dankjewel, ik ga ff checken 🙂
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Geletrui17,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van internet! Uit je verhaal begrijp ik dat je dit probleem pas hebt ervaren toen je in de simkaart in het nieuwe toestel hebt geplaatst.

Hoewel het lijkt dat het ligt aan de instellingen van je toestel, zal ik voor de zekerheid ook een reset uitvoeren op de internetinstellingen van je simkaart. Kun je jouw toestel voor tien minuten uitschakelen en dan weer aanzetten?

Als dit het probleem niet heeft opgelost, dan is het inderdaad aan te raden de juiste instellingen op te zoeken via de door Franswon aangegeven link. Indien ook het instellen van het toestel niet heeft gewerkt, dan raad ik je aan om de simkaart te plaatsen in een ander toestel en het liefst een andere simkaart in het huidige toestel. Aan de hand hiervan kunnen wij zien of het ligt aan het toestel of aan de simkaart en kunnen we dus gerichter werken naar een oplossing.

Laat je het weten?

Dankjewel, Franswon!

Groetjes,
Ilias
Ik zal het even gaan proberen, alvast bedankt llias
Ps, ik heb een Elephone 😳
Reputatie 7
Badge +9
Hallo Geletrui17,

Kijk ook eens hier https://forum.simyo.nl/android-73/stel-elephone-p3000s-voor-internet-26944
Dankjewel Franswon, het werkt 😃
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Geletrui17,

Mooi dat het werkt :D

@franswon, bedankt voor het meedenken!!

Groetjes,
Caspar

Reageer