.

Beantwoord

Waarom kan ik niet internetten met mijn telefoon terwijl ik wel een internetbundel heb?

  • 24 September 2016
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

Ik heb een internetbundel afgesloten van 1000mb voor een maand op mn sim only kaart van en de mobiel oneplus one. Ik heb de instellingen van het netwerk goed ingevuld (paar keer gecontroleerd), mijn internet staat aan op mijnsimyo en ik heb mijn mobiel meerdere keren opnieuw opgestart. Echter, nog steeds werkt het niet. Ik had in augustus ook al een internetbundel (250mb) en die werkte wel. Helaas krijg ik het niet aan de praat nu. Zie ik iets over het hoofd?
icon

Beste antwoord door Ilias 26 September 2016, 10:13

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +5
Hoi Dorien Frinking,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat vervelend dat je niet kunt internetten. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je een internetbundel hebt, maar geen beltegoed.

Als er geen beltegoed staat op de simkaart, dan wordt automatisch al het uitgaande verkeer geblokkeerd. Dit betekent dat het internetten wordt geblokkeerd. Ik raad je dus aan om op te waarderen en je zult weer kunnen internetten. Er gaat dan uiteraard geen beltegoed af van je aansluiting, maar je zult gewoon gebruik kunnen maken van je bundel.

Voor nu lijkt dit het probleem te zijn. Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Ilias

Reageer