.

Beantwoord

Waarom kan ik niet internetten met mijn Simyaardag?

  • 3 August 2016
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Hallo,

Ik heb deze maand 1000mb's gratis gekregen van Simyo. Ik heb de instelling 'internetten in het binnenland' aangezet. Ook heb ik instellingen op mijn iphone ingesteld, maar ik kan nog steeds geen internet. Kan iemand mij misschien helpen met dit probleem?

Groetjes Semmetje
icon

Beste antwoord door Ilias 4 August 2016, 16:09

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi Semmetje,

Welkom op 't Simyo Forum!

Van harte gefeliciteerd met je Simyaardag! Natuurlijk wil je wel gebruik kunnen maken van de 1000 MB die je gratis van ons hebt ontvangen.

Ik heb een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart die te maken hebben met het internet. Dit houdt in dat eventuele fouten tussen het netwerk en de simkaart worden weggewerkt. Als je jouw toestel voor 10 minuten uitgeschakeld laat en dan weer aanzet, verwacht ik dat het probleem is opgelost.

Als de reset het probleem niet heeft opgelost, raad ik je aan om jouw simkaart in een ander toestel te plaatsen en een andere simkaart in je eigen toestel te plaatsen. Zo kunnen wij weten of het ligt aan de simkaart of aan het toestel en kunnen we dus gerichter weken naar oplossing!

Maak je verder niet druk over de 1000 MB! Samen komen we er zeker uit.

Groetjes,
Ilias
Thanx! het is opgelost de reset die is uitgevoerd was voldoende
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Semmetje,

Helemaal goed! Wat ben ik blij dat het is opgelost. Ik hoop dat je nog veel plezier ervaart aan de gratis MB's.

Groetjes,
Ilias

Reageer