.

Beantwoord

Waarom kan ik niet internetten met mijn Prepaidbundel?


ik heb prepaid 1000mb databundel gekocht van mijn beltegoed. maar wat ik ook probeer ik kan niet op internet of een whatsapp versturen. niets werkt. iemand een idee wat ik verkeerd doe en kan ik ergens de juiste instellingen vinden?
Ik heb een galaxy s7. groeten brinkertje.
icon

Beste antwoord door brinkertje 22 June 2017, 19:09

Bekijk originele reactie

12 reacties

Internet staat aan op - Mijn Simyo -.
Even doorlopen...daarna toestel uit en weer aan.
https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/device/samsung/galaxy-s7-g930/topic/internet/handmatig-instellen/1

********************
Let op zet mobiele netwerken op je telefoon aan bij gebruik van mobiel data, alleen wanneer nodig.
Monitor je gebruik, en als extra tip..gebruik Opera Max of data eye.
Zorg dat slimme netwerkwissel uitstaat bij instellingen Wi-Fi.
Dank Friesian voor je snelle reactie. Heb alles doorlopen volgens je link. Maar helaas, geen resultaat.
Heb mijn wifi uitgezet mar krijg de melding dat ik geen internet verbinding heb. Als ik wel een verbinding zou hebben kan ik dat dan zien op het startscherm met een icoontje of zoiets?
Heb je mobiele netwerken op je telefoon aanstaan, en je ziet bijvoorbeeld 3G/ 4G met pijltjes.
Dat icoontje heb ik niet. Netwerkmodus staat op automatisch verbinden. Ik heb wel een half rondje met een plusteken erin op mijn startscherm.
Wanneer je geen internet krijgt via wat ik schreef, zal de moderator voor een reset zorgen. Wil je het sneller kun je 1200 bellen of Twitter gebruiken bijvoorbeeld.
Oke. Dank je wel. Dat resetten moet ik dat aanvragen?
Ligt eraan, niet echt....De moderator doet dat (naar verwachting) vanzelf, hij zij reageert nog.
Telefonisch, Twitter dan wordt het net als hier op het forum met jouw doorgesproken.

Dus welke manier je wilt is aan jou.
Oke , dank voor je hulp.

Heb je gewoon beltegoed? Zonder gewoon beltegoed kun je ook niet internetten.
Ik heb net het probleem opgelost. Eigenlijk heel simpel maat ik had het niet gezien. Bij "mijn simyo" stond internetten in Nederland nog uit. Aangezet en het was goed. Iedereen bedankt voor de hulp.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Brinkertje,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je niet meteen kon internetten met je nieuwe internetbundel. Ik ben blij dat je intussen het web weer op kunt. De optie 'Internet op je mobiel in Nederland' is essentieel als je wilt kunnen internetten via 3G. Je vindt deze optie door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Netwerkinstellingen. Gelukkig is dat nu duidelijk.

Je kunt je internetverbruik altijd in de gaten houden via Mijn Simyo. En je krijgt een sms zodra je bundel op 50% zit en op 100% op is 🙂

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

@ Friesian en Ray, dank voor de reacties en het meedenken!

Groetjes,
Jihane

Reageer