.

Beantwoord

Waarom kan ik niet internetten?


Krijg het internet niet werkend op huawei y 300
instellingen als volgt alles staat aan op site en op telefoon ,geeft 3 g aan als verbinding
nu al een halve maand geprobeerd ,in het verleden wel gelukt ,waarom nu dan weer niet blehhh

instellingen nieuwe apn aangemaakt Mobiel Internet apn; portalmmm.nl mcc;204 mnc; 08
verificatietype ;geen apn type;default,supl rest staat niet ingesteld.

Ook al de instellingen geprobeerd volgens toestelhulp!
Misschien heeft iemandvan jullie nog een gouden tip ,zodat ik nu eindelijk eens een keertje weer het journaal kan
volgen in mijn pauze, alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Jihane 20 May 2017, 13:59

Bekijk originele reactie

29 reacties

Hallo allemaal, sinds gisteravond zomaar ineens mobiel internet ,vinden jullie dit
niet vreemd ?. Ik heb namelijk helemaal niets veranderd.Ik denk dat de doorschakeling niet goed was gelukt.
Jammer dat ik hier dan zo lang op moest wachten.Tja de wondere wereld van de techniek.Toch wil ik
jullie van harte bedanken voor alle hulp.Misschien is er nog iemand met hetzelfde probleem.
Het heeft bij mij zo'n 3 week met elkaar geduurd.
Groetjes Michael
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mikon,

Wij hebben achter de schermen niet stilgezeten natuurlijk 😉 Vanwege de drukte op het forum, zijn we helaas wat later met reageren. Sorry hiervoor! Er bleken langzaam steeds wat meer klanten een melding te maken van ditzelfde probleem. Er was alleen niet echt een touw aan vast te knopen. Er is geen algehele storing maar een aantal aansluitingen missen ineens de optie om gebruik te maken van het internet. Mijn collega heeft dat op 26 mei voor je rechtgezet. Het spijt me dat we hier niet eerder achter zijn gekomen.

Ter compensatie wil ik je graag nogmaals 1000 gratis MB geven voor juni. Dan kun je toch nog genieten van de maand gratis MB's. Laat je weten of je dit wilt? Dan kan ik het klaarzetten voor je.

Groetjes,
Angela
Hallo,Angela graag zou van je
aanbod gebruik willen maken.Gelukkig lag het niet aan ons,zo zie je maar weer .Hoop voor de toekomst beterschap
Groet Michael
Badge +7
Hoi Mikon,

Super! Ik ga morgen ervoor zorgen dat er 1000 MB aan je account toegevoegd wordt. Als je vrijdag inlogt op Mijn Simyo, zie je daar een cadeautje staan. In de maand dat je deze uitpakt, zijn deze 1000 MB helemaal van jou.

Ik zie in je verbruik dat je internet gelukkig ook weer werkt 🙂 Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Samantha

Reageer