.

Beantwoord

Waarom kan ik niet bij sommige e-mails en websites?

  • 10 November 2018
  • 7 reacties
  • 664 Bekeken

Badge +1
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Ik kon altijd al mijn emails openen en lezen en op alle websites komen. De laatste weken kan ik op sommige websites niet komen dan blijft dat rondje maar draaien. En ook sommige emails openen zich niet, andere wel direct maar sommige blijven maar draaien. Op de computer kom ik er wel in. Wat is dit nu opeens?
icon

Beste antwoord door Kevin 12 November 2018, 10:09

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi wbaas,

Dat is inderdaad onhandig! Ik heb even je aansluiting nagekeken en ik zie dat er iedere dag gewoon een internetverbinding is. Het is ook niet zo dat via ons sommige websites niet zouden werken. Wanneer er bovenin het scherm 4G te zien is, is er een snelle internetverbinding vanuit ons. Je zou dan iedere pagina om mail met gemak moeten kunnen openen.

Er zijn dus even een aantal zaken die we na moeten gaan. Staat er op deze momenten 4G bovenin het scherm? En heb je dit probleem bijvoorbeeld ook wanneer je thuis gebruik maakt van de wifi? in deze gevallen moeten we het probleem helaas zoeken in het toestel.

Oorzaken zouden kunnen zijn dat het geheugen vol is, hiermee kan je toestel namelijk heel langzaam worden. Ook wanneer het toestel bijvoorbeeld al erg lang niet meer geüpdatet is kan het zijn dat het niet meer optimaal werkt. Als je zeker wilt weten waar het probleem precies vandaan komt, kun je ook je simkaart eens in een andere smartphone plaatsen. Als het internet op dat moment gewoon snel is en alles opent dan weten we dus zeker dat het een probleem van je huidige toestel is.

Ik hoor graag van je of je hebt kunnen vinden waar het probleem vandaan komt!

Groetjes,

Kevin
Badge +1
Ik had het ook nooit, alleen de laatste weken. Zowel met wifi als met 4g. De ene mail opent wel direct, de ander duurt heel erg lang. Idem dito met websites. Ik heb nog 5,8 vd 32 gb over.
Reputatie 2
Badge +1
Hi wbaas,

Ah, ik snap dat dat niet fijn is. Omdat je dit zowel met wifi als met 4G hebt, ligt het hoogstwaarschijnlijk niet aan de simkaart. Ik ben bang dat er toch wat mis gaat op je telefoon, omdat bepaalde websites en mailtjes niet willen laden.

Om dit zeker te weten, herhaal ik nog even wat Kevin zei:

Ook wanneer het toestel bijvoorbeeld al erg lang niet meer geüpdatet is kan het zijn dat het niet meer optimaal werkt. Als je zeker wilt weten waar het probleem precies vandaan komt, kun je ook je simkaart eens in een andere smartphone plaatsen. Als het internet op dat moment gewoon snel is en alles opent dan weten we dus zeker dat het een probleem van je huidige toestel is.

Lukt dit denk je? Je kunt ook langs een telefoonwinkel gaan, die kunnen je hierbij helpen!

Laat het ons weten!

Groetjes,
Sarah
Badge +1
De telefoon krijgt regelmatig updates, vorige week nog. Ik ga vanavond even testen met een andere telefoon. Wordt vervolgd.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi wbaas,

Goed dat de updates in ieder geval helemaal bij zijn! Toevallig al tijd gehad om de simkaart in een ander toestel te proberen? We horen het graag! 🙂

Groetjes,

Kevin
Badge +1
Ik heb dat nog niet geprobeerd maar ik heb met een samsung community center contact gehad en ze zeiden dat het bekend was en dat het binnenkort opgelost wordt.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi wbaas,

Goed om te weten! Nog steeds wel even lastig natuurlijk maar dan zijn we in ieder geval achter de oorzaak! :)
Laat je het ons weten als je nog vragen hebt?

Een hele fijne dag nog!

Groetjes,

Kevin

Reageer