.

Beantwoord

Waarom kan ik geen mail versturen?

  • 1 November 2013
  • 5 reacties
  • 7166 Bekeken

Ik heb en Simyo only sim met een databundel. Inkomende mail, internetten etc gaat prima met mijn Galaxy SII. Alleen mail versturen gaat niet. Ik heb de uitgaande server ingesteld op mail.kpnmail.nl. Wat doe ik verkeerd?
icon

Beste antwoord door Ernst 3 November 2013, 12:49

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi windoos, welkom op het Simyo forum!

Ik denk dat je instellingen niet helemaal goed ingesteld staan.
Kun je deze instellingen overnemen en het dan nog eens proberen?

En hou ons op de hoogte!
Met je KPN Email kan je wel je mail ontvangen maar niet je mail verzenden. KPN geeft aan dit te doen om privacy redenen. Zeer onhandig vind ik en vele met mij. KPN wil dit echter niet veranderen. Om toch Email te kunnen versturen heb ik een Gmail account aangemaakt. Hiermee kan je je mail verzenden. Zeer omslachtig maar het is niet anders.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Vertuintje,

Welkom op het Simyo Forum.

Bedankt voor je bericht! Het is altijd fijn om extra aanvulling in een topic te krijgen 🙂 Fijn dat het in jouw geval werkt door Gmail te gebruiken. Ik ben zo vrij geweest om navraag voor je te doen. Op het KPN Forum vind je wat meer terug hierover. Heb je hier wat aan?

Groetjes,
Angela
bedankt Angela voor de aanvulling. Wat attent om dit even aan mij door te geven. Dat je nu ook mail via KPN kan versturen tijdens de vakantie wist ik nog niet. Heb daar ook geen mail over ontvangen. Toch een beetje slordig.
Met groet,

Vertuintje
Reputatie 4
Badge +10
Hoi vertuintje,

Fijn dat je wat aan de aanvulling hebt, graag gedaan 🙂 Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden 😳

Reageer