.

Beantwoord

Waarom kan ik geen gebruik maken van internet?

  • 11 March 2016
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Badge
Hallo Simyo.

Het is mij opgevallen dat de internetbundel het helemaal niet doet. Als ik mijn wifi uitzet heb ik geen internet terwijl mijn abonnement pas nieuw is en pas is ingegaan en ik heb nog alle mb's over. Ik kan overigs wel gewoon bellen en smse?

Op mijn simyo kan ik ook niks raars vinden er staat gewoon dat ik een internetbundel heb.
Zouden jullie graag svp willen uitzoeken hoe dit kan ik wil graag ook gebruik maken van mijn internetbundel.

Mvg,

Sandra Harren
icon

Beste antwoord door Sean 11 March 2016, 11:11

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi S.Harren,

Welkom op het Simyo forum.

Wat apart dat je geen gebruik kunt maken van je internetbundel. De instellingen op je aansluiting staan goed.

Zojuist heb ik je internetinstellingen gereset. Zou jij je telefoon even tien minuten uit kunnen zetten en daarna willen kijken of je gebruik kunt maken van internet?

Ik hoor graag van je of het probleem hiermee is verholpen!

Groetjes,
Sean
Badge
Hallo Sean,

Bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb de telefoon 10 minuten uitgezet, nu zie ik wel een h+ tekentje en 3g.
Hij heeft alleen geen stabiele verbinding, het duurde net zeker 10 minuten voordat een verzonden whatsapp bericht aankwam. Nu is de verbinding inmiddels weer weg al zie ik wel de tekentjes steeds veranderen.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi S.Harren,

Wat raar zeg!

Ik zie wel dat alles bij ons goed staat. Je zal even de instellingen op je telefoon moeten checken. Klik op deze pagina en dan kun je zien hoe de instellingen moeten staan bij jouw toestel. Doet je internet het daarna wel goed?

Groetjes Caspar

Reageer