.

Beantwoord

Waarom is mijn beltegoed op gegaan nadat ik een internetbundel heb aangeschaft?

  • 17 November 2020
  • 1 reactie
  • 194 Bekeken

Badge

Hallo, Ik had €10 beltegoed opgewaardeerd en daarvan €5 voor internet. na een tijdje kreeg ik de melding mijn beltegoed onder de €2. ???

Beltegoed dus ineens op maar internet gewoon nog 150mb. dit is al de tweede keer dat zo ineens mijn beltegoed verdwijnt aan internet. vorige keer beltegoed weg en kon ik mijn internet tegoed maar niet gebruiken totdat mijn 150mb weg was na 30 dagen niet gebruikt te hebben.

icon

Beste antwoord door Tessanne 18 November 2020, 12:08

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Allan, 

 

Welkom terug op het Simyo Forum! 

 

Wat balen dat je op dit moment jouw internet niet kan gebruiken omdat er geen beltegoed meer op de aansluiting staat! Ik kan heel goed begrijpen dat je wilt weten hoe dit komt. Daarom heb ik meteen jouw aansluiting erbij gepakt en zal ik je uitleggen wat er is gebeurd. 

Op 16-11-2020 heb je om 07:45:58 4MB verbruikt en om 19:00:17 35,45MB verbruikt, vóór de aanschaf van de internetbundel om 19:00:52. Het verbruik van de MB's buiten de bundel is op een later tijdstip (20:21:36) dezelfde dag verwerkt. Vandaar dat je toen geen gebruik meer kon maken van het internet omdat het beltegoed op was. 

 

Hopelijk is het zo duidelijk wat er precies is gebeurd. Zodra je jouw beltegoed weer opwaardeert, kun je gewoon gebruik maken van jouw 150MB bundel. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat dan gerust een reactie achter. 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer