.

Vraag

Waarom is mijn aansluiting nog geblokkeerd na mijn aanbetaling voor hoogverbruik?

  • 29 August 2021
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Ik ben ruim een jaar Simyo klant. Nooit over bundel gegaan. Hiervoor zat ik bij KPN rechtstreeks. Gisteren reden we terug van een familiebezoek en moest ik helaas een voetbalwedstrijd kijken in de auto.

in een keer afgesloten wegens hoogverbruik.

135 euro aan mijn broek in een paar minuten en afgesloten.  Nu toch maar 100 betaald dan zou ik meteen aangesloten worden. Simyo, dit betekend mijn opzegging per eerste mogelijkheid. En een hoop reclame zal ik gaan maken voor jullie! Vreselijke misdadige praktijken zijn dit die je elders niet treft.

mijn vraag, waarom ben ik nog niet aangesloten nadat ik deze belachelijke rekwning toch heb betaald???9


2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Ik begrijp je frustratie en je bent niet de eerste die dit belachelijk vindt maar om de oorlog erbij te betrekken gaat echt te ver.

Heb je trouwens al je mobiel opnieuw opgestart na het betalen van de € 100

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Waylon,

Welkom op ons forum!

Wat vervelend dat je in korte tijd zulke hoge kosten hebt gemaakt voor internetten buiten je bundel. Als je internetbundel 80% of 100% verbruikt is dan sturen we wel altijd waarschuwingen per SMS. Heb je die over het hoofd gezien? 

Volgens onze gegevens is je aansluiting wel weer actief na je aanbetaling van € 100,-. Heb je je toestel al een keer uit- en weer aangezet? Dan zou alles het namelijk weer moeten doen zoals het hoort 😊

Heb je hier nog vragen over? Let me know!

Groetjes,
Bas

Reageer