.

Beantwoord

Waarom is internetbundel niet automatsch verlengd terwijl dit al lange tijd aan staat?

  • 7 June 2015
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Beste....

Ik zie in jullie forum dat dit een jaarlijks terugkerend probleem is.
Wanneer wordt dit definitief opgelost?
Ik maak al sinds meer dan een jaar gebruik van internetbundel en automatisch en opeens is deze instelling verwijderd??

Wat is er aan de hand (ieder jaar weer)??
icon

Beste antwoord door Ali 8 June 2015, 17:16

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Ria de,

Goed dat je hier je vraag stelt.

Erg vervelend dat je prepaid maandbundel niet automatisch is verlengend. Excuses hiervoor.

Ik begrijp dat je denkt dat dit een jaarlijks terugkomende iets is, maar er is sprake van toeval. Het probleem van vorig jaar was veroorzaakt omdat we waren overgestapt naar aan andere leveranciers voor het opwaarderen van de beltegoeden. We zijn dit jaar niet nog eens overgestapt. De oorzaak is van dit jaar is (nog) niet bekend.

Je kan via Mijn Simyo opnieuw een maandbundel aanvragen met automatisch verlengen.
Beste Ali,

In dit geval is dat een goede oplossing maar als ik onderweg ben is dit een vervelend probleem want dit kan alleen via Mijn Simyo worden aangezet en niet via de app (met WIFI) bijv. En als je geen waarschuwing op je telefoon hebt kan dit ook voor hele vervelende kosten zorgen misschien?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Ria de,

Klopt. Je kan de bundel inderdaad niet via de Simyo App aanvragen. Dit is alleen mogelijk via Mijn Simyo.
Als je geen internetbundel hebt en toch internet verbruikt sturen wij je een sms-bericht als je op 5 MB's zit. Het tarief voor internet buiten de bundel is € 0,15 per MB.

Op 6 juni is je maandbundel niet automatisch verlengd. Had je onbewust kosten gemaakt dan waren hier coulant in geweest :)

Ik zie dat je op 7 juni opnieuw een maandbundel hebt aangevraagd. Ben je er van bewust dat verlengen niet aan staat?

Reageer