.

Beantwoord

Waarom heb ook ik geen SMS gekregen toen mijn internetbundel op was?

  • 16 June 2021
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

Hi,

 

vandaag enorm geschrokken van een factuur van €177, met 165 euro data buiten bundel! En ook ik heb geen sms ontvangen. En niet bij 80% en niet bij 100%. Bizar. Hier lijkt sprake van meer dan alleen een incidentele storing. Hoe wordt dit opgelost? Is het een idee om hier zelf actief klanten over te gaan benaderen of werken jullie bewust met een piepsysteem omdat er ook een groep klanten is die zich niet meldt c.q. laat horen? Erg onfatsoenlijk.
 

 

 

icon

Beste antwoord door Bas 18 June 2021, 13:23

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Kalekip, 

Welkom op ons forum!

We vinden het erg vervelend dat je zo verrast bent door de in rekening gebrachte kosten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! 😓

Volgens onze gegevens zijn er op 6 mei 2021 twee waarschuwingen verstuurd voor 80% en 100% verbruik van je internetbundel. Heb je die misschien over het hoofd gezien? 

Om dit in de toekomst te voorkomen is het wel belangrijk dat je goed de instellingen van je toestel nakijkt. Zo word je in de toekomst niet meer verrast! Maak daarvoor gebruik van dit blog.

We begrijpen dat het niet je bedoeling was om deze hoge kosten te maken en daarom komen we je graag eenmalig tegemoet. Ik stuur je hier zo even een privéberichtje over!

Heb je nog vragen? Reageer dan even op dit bericht 😊

Groetjes,
Bas

Hi Bas,

 

wat een fantastische oplossing, dat is idd een hele geruststelling. Dat is nog eens topservice van Simyo en erg coulant bovendien. Heel veel dank.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Kalekip,

You're welcome! En als je alle tips uit ons blog goed doorneemt, dan weet ik zeker dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren 😇

Fijn weekend nog 😊

Groetjes, 
Bas

Reageer