.

Beantwoord

Waarom heb ik op 1 november geen nieuwe MB's gekregen?

  • 3 November 2015
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

Hallo,

Normaal krijg ik altijd per de 1e van de maand nieuwe belminuten/sms en nieuwe mb's. Deze maand heb ik wel mijn belminuten/sms gekregen, maar geen nieuwe mb's. Hoe zit dit? Heeft het iets te maken met de nieuwe bundelprijzen?
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Larissa
icon

Beste antwoord door Angela 4 November 2015, 17:31

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Larissa,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat je het idee hebt gekregen dat je geen nieuwe databundel hebt gehad.

Ik heb dit gelijk voor je nagekeken. Je hebt op 1 november netjes 200MB gekregen in jouw bundel. Dit is echter op die dag ook bijna allemaal opgegaan.

Wegens jouw privacy kan ik niet inzien waaraan deze MB's verbruikt zijn. Het zijn 3 nogal grote datasessie geweest. Het lijkt op een update van een app of van de software. Het kan ook het streamen van een filmpje of van muziek zijn geweest. Via dit blog leggen we uit hoe je dit zelf in jouw telefoon kan opzoeken. Geeft dit wat meer duidelijkheid?

Ik wil je aanraden om voor de rest van de maand een extra MB bundel van 500MB te kopen. Dit kun je doen via Mijn Simyo. Je betaalt hier €5 euro voor en voorkomt hiermee eventuele hoge buiten bundel kosten.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
Huh, wat raar, ik gebruik mijn mb's normaal alleen voor whatsapp en ik ben die hele dag in de Efteling geweest en heb mijn mobiel nauwelijks aangeraakt. Ik ga het even nakijken, dankjewel voor het uitzoeken!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi LarissaV,

Graag gedaan! Ik hoop dat je de boosdoener kunt vinden 🙂. Heb je geen filmpje gemaakt en die verzonden naar iemand? Bij dat soort dingen kan je verbruik ineens enorm snel oplopen.

Groetjes, Tiury

Reageer