.

Beantwoord

Waarom heb ik nu geen 4G meer?


Sinds vanavond weer geen 4G. Heb telefoon 45 minuten uitgehad, daarna aan. Maar geen 4G
icon

Beste antwoord door Ruud 26 May 2015, 12:53

Bekijk originele reactie

21 reacties

Berichten plaatsen op dit forum is trouwens ook een crime. Lukt me niet met Firefox Chrome ie opera.
Af en toe vie safari op ipad
Nu weer 4g
Reputatie 6
Badge +10
Hoi joli4,

Kun je bevestigen of je nog steeds 4G hebt? Dan laat ik je aansluiting zoals hij nu is 🙂! Ik hoor het graag van je.

Groetjes, Tiury
4g werkt nog steeds.
Ik heb sinds de update ook geen 4g meer... Heb al contact gezocht via twitter, nog geen respons. Kan dit gerepareerd worden? Vind het zonde van m'n geld!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Raven, welkom op het Simyo forum!

We houden in dit topic iedereen op de hoogte van problemen die ervaren worden met 4G.
Ook vervelend dat je nog geen reactie hebt gekregen via Twitter. In je contactgeschiedenis kan ik dat ook niet terugvinden. Wat is je twitternaam? Dan zoek ik je bericht even op en kijk ik na waarom je nog niets hebt gehoord.
Je hebt toch wel @SimyoNL getwitterd, he?
Reputatie 5
Badge +11
4g werkt nog steeds.
Gelukkig 😳
En sinds vandaag weer geen 4g.
Doorgevoerde snelheidsverhoging is in de praktijk eigenlijk dus een snelheidsverlaging.
😞
Beste ernst, bedankt voor je reactie. Mijn twitternaam is @raween
Ik heb zojuist mijn simkaart 10-15 min uit mijn telefoon gehaald en terug gestopt. Ik heb nu weer 4g! Hopelijk blijft het zo!
Reputatie 5
Badge +10
Hallo Raven,

Mooi dat je weer 4G hebt.

Soms is je telefoon aan en uit zetten voor 15 minuten genoeg om weer 4G te hebben.
Dit omdat je sim-kaart zich dan weer opnieuw aanmeld op het netwerk van Simyo.

Fijn weekend nog!
En weg is 4g... Ik ga m'n abo maar terug naar 3G en 500 mb zetten, totdat jullie weer normaal 4g hebben...
Jullie hebben dus ook dat probleem. Op mijn iphone 4 deed 3g het goed. Nu 3 dagen een iphone 6 en ik heb geen 3g en geen 4g. Bellen met simyo kost alleen belminuten, volgens de vrouw werd mijn simkaart gereset en na uit-aan zetten na 15min internet. Ik had nog geen internet, dus belde weer. Er werd verteld dat t bij iemand anders lag en dat ik eind van de middag een sms of mail zou krijgen dat ik 4g had. Ik wacht nog steeds.... En op dit forum krijg ik ook geen antwoord.
Topic is niet beantwoord, want nog steeds geen 4G.
Ook ik heb sinds ongeveer een week geen 4G meer. Heb mijn telefoon een kwartier uitgezet, maar dit heeft niet geholpen. Zit zelf in regio Elburg-Harderwijk. Heb een LG Nexus 5 met Android 5.1.1.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi allemaal,

Wat vervelend dat jullie nog steeds last hebben van de haperende 4G verbinding.
Het is bij ons momenteel in onderzoek. Echter hebben we op het moment nog geen oplossing.:(

Ik wil jullie vragen om goed dit topic in de gaten te houden. Hierin zullen we jullie op de hoogte houden van alle ontwikkelingen. 🙂
Badge +2
Hoi,

Hier het zelfde probleem. Gisteravond ging mijn iphone uit omdat mijn batterij volkomen leeg was. Na aan de lading en opnieuw opstarten is bij mij ook de 4G verbinding verdwenen. Ik woon in Zwolle. De simkaart eruit gehad voor een tijdje maar nog steeds geen 4G netwerk. Ben aan mijn laatste maand bij Simyo, denk dat het toch verstandig wordt om naar KPN over te stappen binnen kort.

Dit lijkt me aan de reacties hier boven toch echt een Simyo netwerk probleem.

Graag nadere actie

Gegroet
Reputatie 5
Badge +11
Hoi henryblankvoort,

Wat jammer om te lezen dat je gaat overstappen.
Hopelijk heb je gemerkt dat je 4G het weer doet. Zo niet, dan raad ik je aan om je telefoon even opnieuw op te starten.

Hopelijk zal het je beter bevallen bij onze grote broer, al is het hetzelfde netwerk dat wij gebruiken.
Ik heb sinds 1 juni een simyo sim only met 4G, maar geen 4G helaas op mijn Samsung Galaxy S4. Hoe krijg ik 4G geregeld, anders ook zonde van het geld zo.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Plukidu,

We zien dat je deze vraag twee keer hebt gesteld. Ik heb je vraag in dit topic beantwoord. Je hoeft niet bang te zijn dat we je vraag over het hoofd zien hoor, we beantwoorden alles binnen 1 werkdag 😉!

Groetjes, Tiury
Dank je Tiury, ik ben nieuw hier op het forum en had geen idee of ik mijn vraag nu wel goed had geplaatst als reactie in een topic, vandaar dat ik 'm via een andere manier nogmaals heb gesteld. Ik ga je advies opvolgen en laat weten of het gelukt is.
Reputatie 6
Badge +10
Kan gebeuren hoor 😉! Ik heb zojuist weer gereageerd in je eigen topic. Praten we daar verder :)

Groetjes, Tiury

Reageer