.

Beantwoord

Waarom heb ik kosten buiten de bundel?

  • 22 July 2021
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

Badge

Na twee dagen in Duitsland bundel ‘maximum’ bereikt en direct forse boete. Dat is niet zoals ik graag met mijn provider omga. Wat kan ik daar tegen doen?

 

icon

Beste antwoord door RicoK 22 July 2021, 18:01

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7

@wilbertvanderheijden Dit is een dubbele post van je post hier. Dubbele posts werken verwarrend en zijn niet nodig.

De ‘boete’ waar jij over spreekt, zijn de kosten, zodra je buiten je bundel gaat. Als je nu een nieuwe bundel koopt, kun je daar weer even gebruik van maken.

Let op, maak zo veel als mogelijk gebruik van WiFi punten.

Je simkaart heeft je verbruik geregistreerd. Iets of iemand heeft op je telefoon dit verbruik veroorzaakt.

In je telefoon kun je nagaan welke app dit verbruik heeft geregistreerd.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Wilbert, 

Welkom op ons forum!

Ik zal in je andere topic inhoudelijk reageren, het is niet nodig om voor hetzelfde probleem meerdere topics aan te maken 😇

Groetjes, 
Bas

Reageer