.

Beantwoord

Waarom heb ik ineens een slechtere internetverbinding?

  • 9 December 2016
  • 8 reacties
  • 129 Bekeken

Hoi
Ik heb sinds gisteren slechtere internetverbinding ik heb nu E ipv de normale 3G. Ik heb al mijn telefoon langer 10 min uitgehad wat het probleem niet heeft opgelost en ik heb al mijn internetinstellingen gecontroleerd.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen om weer normaal internet te krijgen.

Groetjes,
Cindy
icon

Beste antwoord door Ray 9 December 2016, 13:50

Bekijk originele reactie

8 reacties

Je kunt op de storing pagina van KPN kijken of er misschien een storing is.

https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen.htm?campaignid=ps:s=google:c=serviceproblemenstoringenstoringmobiel
Bedankt voor de tip, maar dit was het eerste wat ik ook al gecheckt had. En in mijn regio is geen storing met mobiel internet van KPN.
Je zou ook 1200 kunnen bellen vanaf je mobiel. Je krijgt dan de klantenservice. Legt het probleem uit en wat je zelf al gedaan hebt. Ze kunnen je simkaart dan een reset geven. Daarna zul je weer even je telefoon moeten herstarten waarbij je ook nu weer 10 minuten wacht.

Hier op het forum kan het namelijk maximaal een werkdag duren voor een Moderator reageert en aangezien het vrijdag is.. 🙂
Ja, gebeld. En hebben het gereset, maar nog steeds E ipv 3G. Geen KPN storing of werkzaamheden in de buurt. Dus het blijft een beetje een misterie waarom
Ik heb inmiddels weer 3G. Dus het is opgelost, het was er opeens weer. Dus de oorzaak is nog steeds een raadsel.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Cindy,

Wat vervelend dat je even alleen wat slomer internet had. Goed dat je had gebeld naar de klantenservice. De medewerkers kunnen je dan gelijk helpen!

We willen het liefst dat je optimaal gebruik kan maken van de snelheid die we aanbieden. Had je het E internet alleen op bepaalde plaatsen of echt overal? Gelukkig heb je nu weer 3G en is het allemaal opgelost 😃 Wanneer je hier weer last van hebt, laat het ons gelijk weten, dan zullen we weer kijken wat we hieraan kunnen doen!

@Raytje bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Hoi Caspar,

Ik had het overal. Vandaag had ik ook weer even het E internet, maar na het uit en aanzetten van de mobiele data had ik gelukkig weer 3G.

Als ik er weer langer last van heb, zal ik wel weer contact opnemen met jullie!

Groetjes,
Cindy
Reputatie 5
Badge +9
Hoi CindyH,

Bedankt voor de extra info! Gelukkig heb je nu weer 3G. Neem inderdaad even contact met ons op zodra je er weer veel last van hebt.

Groetjes,
Caspar

Reageer