.

Beantwoord

Waarom heb ik geen stabiele verbinding met de Wi-Fi?

  • 12 June 2016
  • 6 reacties
  • 116 Bekeken

Ik heb een prepaid kaart van Symio. Ik verlies steeds de verbinding met mijn router terwijl ik denk dat de connectie in stand moet blijven. Vooral bij whatsapp gebeurt dat steeds. Waarom verliest mijn foton de connectie?
icon

Beste antwoord door Ilias 13 June 2016, 11:12

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +2
WiFi heeft natuurlijk niets met Simyo te maken, sorry.
Dat betekend natuurlijk niet dat we kunnen proberen te helpen. :)

Wie is je provider waarmee je verbinding wilt maken?
Reputatie 7
Badge +9
Wifi staat inderdaad helemaal los van Simyo (of welke andere mobiele provider dan ook) maar een onstabiele WiFi verbinding kan meerdere oorzaken hebben. Probeer eens de router opnieuw op te starten, dan kiest hij misschien een ander kanaal met minder interferentie van naburige routers.
Badge +2
Persoonlijk vind ik dat dit forum alleen voor Simyo gerelateerde zaken is. Als we/je daarnaast ook niet Simyo gerelateerde zaken toe gaan staan is volgens mij het eind zoek en is het een algemene helpdesk geworden, want waar ga je de grens dan leggen?
De vraagstellers zijn net als jij dat bent ook klant van Simyo. Er worden ook vragen gesteld met betrekking tot mail. En zo vaak komt het niet voor. Tevens word het ook duidelijk gezegd dat het geen Simyo aangelegenheid is. Maar daarom zijn we / ik niet beroerd om de vragende klant te helpen.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Dick43,

Wat vervelend dat je steeds de verbinding verliest met de router! Het is inderdaad geen product van Simyo, maar we helpen onze klanten uiteraard graag!

Heb je al een reset uitgevoerd op de router? Vaak werkt dit wel. Het is tevens goed om te weten of er niet teveel apparaten zijn aangesloten op de router. Dit kan de verbinding instabiel maken.

Kun je tevens laten weten welke provider je hebt? Wellicht kunnen we controleren of er een storing is bij de desbetreffende provider.

Ik raad je natuurlijk wel aan om bij inhoudelijke vragen bij de klantenservice van je provider te zijn. Zij kunnen je natuurlijk het best helpen.

PCfreak, ik snap je punt, maar omdat het al duidelijk is geworden dat wij enkel gaan over Simyo aansluitingen maken wij voor Dick43 een uitzondering.

Raytje en Scotsman, enorm bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Ilias

Reageer