.

Beantwoord

Waarom heb ik geen sms gehad bij hoog Internetgebruik?

  • 13 September 2019
  • 3 reacties
  • 322 Bekeken

Badge
Ik heb geen sms ontvangen toen mijn internetbundel bijna op was en ook niet toen het helemaal op was!
En nu heb ik een rekening van 150 euro.

Eind vorig jaar had ik te veel gebeld, daar krijg je geen waarschuwing voor kreeg ik toen te horen, maar voor internet wel, bij 80% en bij 100%.
Ik heb niks ontvangen, dus ik ben onaangenaam verrast hierover!
icon

Beste antwoord door Kevin 16 September 2019, 12:30

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi MarWat,

Welkom op het Simyo forum!

Wat zonde dat er zoveel kosten gemaakt zijn! Ik heb het meteen even voor je nagekeken en ik zie dat de 80% waarschuwing is verzonden op 22-08-2019, 01:01 uur. De waarschuwing dat je volledige bundel was verbruikt heb je gekregen op 25-08-2019, 23:48 uur.

Deze berichten zijn dus wel echt verzonden. Wat het probleem zou kunnen zijn is dat je berichten-inbox van je toestel vol is. Ontvang je wel andere sms'jes?

Groetjes,

Kevin
Badge
Ik heb ook al gechat met een medewerker en een foto gestuurd, dat ik op 1 september wel het bericht van jullie kreeg dat ik extra MB kreeg omdat ik 1 jaar abonnee ben.
En verder ook.gewoon sms'jes ontvangen, en geen inbox geleegd, dus dat kan het niet zijn!
Heel vreemd dit!!
Reputatie 7
Badge +10
Hi Marwat,

Dat is inderdaad zeer merkwaardig! Heb je je hele inbox even doorgespit? Als je nog steeds niets kunt vinden, wil je me dan een privéberichtje sturen?

Groetjes,
Jihane

Reageer