.

Beantwoord

Waarom heb ik geen internet na activeren bundel?

  • 26 May 2016
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

Heb mijn bundel verlengt voor de eerste keer, tevens ook internet geactiveerd. Op site staat direct actief , maar hoe ik ook probeer krijg deze niet actief per direct..
icon

Beste antwoord door Angela 27 May 2016, 14:14

Bekijk originele reactie

4 reacties

Internet staat aan op mijn simyo, netwerkinstellingen?
Yup alles staat aan..
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/mijn-internet-doet-het-niet-118?c=346

Even doornemen en controleren. Een moderator meldt zich nog...
Reputatie 7
Badge +10
Hoi RJB,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat je niet direct een verbinding kunt maken met het internet. Ik kan me voorstellen dat je dit graag snel opgelost wilt hebben.

In het systeem zie ik dat je de internetoptie een aantal keer uit en aan hebt gezet via Mijn Simyo. Dit is allemaal tegelijk uit en aan gegaan. Om die reden heb ik voor de zekerheid de optie handmatig gereset. Ik wil je vragen om je telefoon uit te zetten en na 10 minuten opnieuw op te starten.

Werkt dit niet? Dan wil ik je vragen de instellingen van je telefoon na te lopen. Dit kun je doen via onze toestelhulp. In de link die Friesian stuurt, vind je nog meer tips en tricks. Heb je deze al doorgenomen?

Natuurlijk horen we graag van je of het internet netjes werkt zoals het hoort.

@Friesian, bedankt voor je tips en snelle reacties :D

Groetjes,
Angela

Reageer