.

Vraag

Waarom heb ik geen internet?

  • 12 November 2021
  • 6 reacties
  • 54 Bekeken

Badge

        


6 reacties

Hoi @MaykeK  - Mayke.

Heb je prepaid of sim only? En heb je deze stappen al doorlopen?

 

Badge

Ja, allemaal gedaan. Maar niks! vandaag weer appen met de servicedesk. 

Maar heb je sim only of prepaid?

*Edit*

Je kunt bijvoorbeeld via deze pagina wat extra informatie geven.

Fijn weekend, succes met het appen met de KS en #staysafe!!

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @MaykeK 

Goed dat je even contact opneemt en welkom op het forum!

Ik kan de inhoud van je eerste bericht niet zien. Kan dit kloppen? Kan ik je nog ergens mee helpen?

Groetjes,

Veerle

Badge

Hi Veerle,

Inmiddels is het opgelost. 

Dank voor je bericht.

Groet, Mayke

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @MaykeK,

 

Bedankt voor je bericht! Fijn om te horen dat alles is opgelost 😊.

Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag.

 

Groetjes,

 

Nihad

Reageer