.

Beantwoord

Waarom heb ik geen internet?

  • 19 January 2015
  • 6 reacties
  • 328 Bekeken

sinds januari heb ik geen internet meer op de gsm terwijl alle instellingen goed staan
hoe kan dit
met wifi komt alles wel binnen
icon

Beste antwoord door Corinavant 20 January 2015, 14:53

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ik heb dat af en toe
Bv vandaag, ook geen wifi in bv metro of buiten, thuis wel firect
Hoe kan dit?
Badge +8
Hoi Corinavant,

Welkom op het forum 🙂
Ik heb je topic even verplaatst naar het subforum Internet, dan is het voor andere forumgebruikers nog eens na te lezen.

Wat vervelend, dat je internet niet werkt 😞
Ik heb even naar je aansluiting gekeken en zie toevallig dat er gisteren weer internetverbruik is geweest via je simkaart. Een aantal sessies.
Is het ineens weer gaan werken? Of ben je erachter gekomen waar het aan lag?
Is het nu nog steeds in orde? Of was het maar even een opleving?

Graag hoor ik het van je, zodat ik voor je aan de slag kan gaan als je nog steeds vastzit offline.. 😉


Hoi s.vanwijk,

Ik zie dat we voor jou al bezig waren in dit topic. Je hebt dus blijkbaar nog steeds niet altijd internet 😞 Zou je dan antwoord kunnen geven op de vraag die Ernst je in dat topic stelt? Dan gaan we het voor jou ook zo snel mogelijk proberen te fixen.

Groetjes,
Charlene
Hallo Ernst en Charlene,
Ik heb inderdaad weer internetconnectie.  We zijn er uiteindelijk zelf achtergekomen.....ik zet nl mijn GSM nooit uit.  Dit hebben we gisteren wel een keer gedaan en alle problemen waren opgelost... Dank voor jullie snelle reactie.  Groetjes
Corina
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Corinavant,

Fijn om te horen dat je weer kan internetten.

Bedankt voor het doorgeven dat alles nu werkt 🙂
Ik heb sinds zondag 25 jan. j.l. geen internet meer op mijn telefoon, niet op mijn bundel en niet op WiFi. Hoe komt dit?
Reputatie 3
Badge +7
Ik heb sinds zondag 25 jan. j.l. geen internet meer op mijn telefoon, niet op mijn bundel en niet op WiFi. Hoe komt dit?


Hoi Hannie Turkenburg,

Er vervelend dat je geen gebruik kon maken van internet.

Ik had je vraag deels beantwoord in je vorige topic

Alleen internet via je simkaart wordt geregeld via Simyo. Wifi gaat volledig buiten je abonnement om. Dat beiden niet werkte is erg vreemd.

Om na te gaan of het probleem veroorzaakt wordt door je toestel kan je je simkaart in een ander toestel plaatsen. Op deze manier kom je er achter of je toestel nog wel goed werkt. Als je simkaart in een ander toestel het wel doet, werkt je eigen toestel niet meer naar behoren.

Kon je wel bellen en gebeld worden? Misschien dat je je toestel onbewust op vliegtuigmodus had gezet waardoor alle activiteiten zijn uitgeschakeld.

Lag het soms hieraan?

Reageer