.

Beantwoord

Waarom doet mobiel internet het niet op mijn mobiel?

  • 2 August 2016
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Hallo,

Ik heb deze maand 1000mb's gratis gekregen van Simyo. Ik qou het vandaag gaan gebruiken, maar hij doet het niet. Ik heb de instelling 'internetten in het binnenland' ook al aangezet. Ook heb ik geprobeerd of het uitmaakt of ik 3G of 4G gebruik, maar daar zat ook geen verschil in. Ik weet niet meer wat ik moet doen... Kan iemand mij misschien helpen met dit probleem?

Groetjes Elsbeth
icon

Beste antwoord door franswon 2 August 2016, 20:45

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Elsbeth,

Je hebt de juiste weg gevonden om je vraag te stellen (en antwoord te krijgen).

Leuk natuurlijk dat je 1000 MB hebt gekregen, nu natuurlijk nog zorgen dat je ze kan gebruiken!

Internet op Mijn Simyo staat aan, dat is de eerste goede stap!

Nu moet je ook je toestel nog instellen, hoe dit moet is per toestel wel een beetje verschillend, daarom heeft Simyo ook een toestelhulp: https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/

Staat jouw toestel er niet bij, geen nood, probeer eerst eens bij een ander toestel van hetzelfde merk, meestal maakt dat niet zoveel verschil. Kom je er toch niet uit, plaatst een reactie en vermeld om welk toestel het gaat en we zullen je verder proberen te helpen.
Het is gelukt! Heel erg bedankt.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Elsbeth,

Welkom op 't Simyo Forum!

Van harte gefeliciteerd met je Simyaardag! Dat is natuurlijk enorm leuk om te ontvangen en dat verdien je ook. Geniet ervan.

Gelukkig heeft Franswon je hierbij snel en efficiënt mee kunnen helpen. Helaas was je topic niet goed doorgekomen in ons systeem, omdat het niet gemarkeerd was als een vraag. Excuses dus voor de late reactie!

Dankjewel, Franswon!

Groetjes,
Ilias

Reageer