.

Beantwoord

Waarom doet mijn internetbundel het nog niet?

  • 23 November 2012
  • 7 reacties
  • 480 Bekeken

Ik heb sinds gister, 22-11-2012, een Simyo abonnement bij jullie lopen.
Het gedeelte met nummerbehoud en sms/bel is goed gegaan.
Alleen kan ik nog niet internetten. Kunt u dit aub snel oplossen!

Ik moet ook zeggen dat de klantenservice als twee dagen continu in gesprek is en zelfs als ik op openingstijd, om 09:00 bel, krijg ik al te horen dat de wachttijd langer is dan dat ik van Simyo gewend ben....

Met vriendelijke groet,

Bart Griekspoor
icon

Beste antwoord door Alex 26 November 2012, 16:44

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor je terugkoppeling Piet johan.

Groetjes,

Alex
Hallo.

Mijn internet werkt al !

Mvg Piet johan
Hallo

Ik heb hetzelfde probleem als Bart, ik heb mijn simkaart sinds afgelopen woensdag (28-11-2012), naar hem geactiveert te hebben kan ik nu nog steeds geen gebruik maken van Internet, terwijl er op 'Mijn Simyo' staat dat mijn bundels op 25-11-2012 zijn ingegaan. kan iemand mij helpen?!

Mvg Piet Johan
Reputatie 5
Badge +10
Hoi jpijnenburg,

Ik heb via een privé bericht begrepen dat het internet werkt.

@Bregje ik heb je zelfde reactie in dit topic gelezen en beantwoord.

Groetjes,

Alex
Ik heb een htc desire c gekocht en ik wil graag internet op mijn mobiel. Om het uit te proberen heb ik internet voor 1 maand gekocht, maar dat doet het niet. Ik heb 'ja' gestuurd naar 1300 maar kreeg als antwoord: Uw huidige abonnement is niet bekend bij ons. Neem a.u.b. contacto op met Customer Support. / Simyo
Wat moet ik nu doen? Ik heb wel degelijk een abonnement afgesloten want ik heb een bericht gehad van simyo dat mijn internetbundel in is gegaan.
hoi ik heb een htc desire maar krijg geen internet . ik heb de instellingen volgens de site ingesteld
kan mij iemand hiermee verder helpen???
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum bartgriekspoor,

Ik heb je aansluiting even bekeken. Aan je verbruik te zien kun je inmiddels gebruik maken van internet op je mobiel via ons netwerk. Klop het dat je inmiddels kunt internetten?

Overigens excuses voor de wachttijd.

Groetjes,

Alex

Reageer