.

Beantwoord

Waarom doet mijn internet het opeens niet meer?

  • 23 September 2021
  • 4 reacties
  • 78 Bekeken

Dag,

 

Ik wilde jullie WhatsAppen, maar ik krijg de melding 'installeer eerst WhatsApp' terwijl ik toch al jaren de app geïnstalleerd heb. Maar er staat ook geen nummer bij ofzo…

 

Mijn eigenlijk vraag haha, m'n mobiel internet doet het ineens niet meer en ik vraag me af of jullie kunnen achterhalen waarom niet. Alvast bedankt!

 

Pascal

icon

Beste antwoord door Groentjuh 23 September 2021, 11:46

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Volgens mij is Simyo’s whatsapp nummer op dit moment +31651000054.

Ik, als behulpzame klant, kan niet meekijken met je aansluiting. Staat in Mijn Simyo onder instellingen “Internet op je mobiel aan - Nederland” aan?

Kun je wel bellen of SMSen?

@Gewoon_een_vraagje  - Pascal.

Als aanvulling op bovenstaande.                   Staat de APN in de telefoon nog steeds. goed ingesteld? 

Dank voor jullie hulp! Dan app ik ze zo anders even ofzo 🤔

 

Yes, mn internet in Nederland staat aan, buitenland niet. Kan ook gewoon bellen enzo inderdaad.. 

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Pascal, 

Welkom op ons forum!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen gebruik kunt maken van mobiel internet. Dat gaan we dan ook zo snel mogelijk voor je oplossen!

Ik zal in ieder geval voor de zekerheid je aansluiting een reset geven op het netwerk. Zou jij je toestel dan tien minuten kunnen uitschakelen en daarna weer aanzetten? 

Overigens zie ik dat je eergisteren nog hebt kunnen internetten. Heb je in de tussentijd iets aangepast aan de instellingen op je toestel? Staat de optie voor mobiel internet wel ingeschakeld op je toestel? En wat heb je precies voor toestel? 

Overigens kun je ons op WhatsApp bereiken via +31 6 51000054.

Hoor het graag van je! 😊

Groetjes,
Bas

Reageer