.

Beantwoord

Waarom doet mijn 4G het niet?

  • 2 June 2021
  • 5 reacties
  • 194 Bekeken

Badge

Mijn 4g doet het niet op me iPhone SE 2020.

icon

Beste antwoord door Tessanne 2 June 2021, 15:00

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7

@Rahmahssann Heb je al eens je mobiel netwerk even uit en weer aan gezet en/of je telefoon uit en weer aan gezet? Kan het zijn dat je je nu in een gebied bevindt waar de 4G dekking wellicht niet aanwezig is, waardoor de telefoon zich vanzelf terug schakelt naar 3G?

Reputatie 7
Badge +6

Hi Rahmahssann, 

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Goed dat je contact hebt opgenomen! Op jouw aansluiting zag ik dat het internet voor de aansluiting uit stond. Deze heb ik voor je aangezet. Zodra jij jouw telefoon even uitschakelt, aanzet en daarna de mobiele gegevens aanzet op jouw iPhone, zou het internet moeten werken! 

 

Laat je even weten of dit is gelukt? 

Thanks RicoK!

Groetjes,

Tessanne 

Reputatie 7

@Tessanne Omdat de TS het had over, dat 4G het niet doet op zijn telefoon ging ik ervan uit, dat deze was terug gevallen op 3G :wink: . Gevolg van een ongelukkige vraagstelling.

Badge

Hi Rahmahssann, 

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Goed dat je contact hebt opgenomen! Op jouw aansluiting zag ik dat het internet voor de aansluiting uit stond. Deze heb ik voor je aangezet. Zodra jij jouw telefoon even uitschakelt, aanzet en daarna de mobiele gegevens aanzet op jouw iPhone, zou het internet moeten werken! 

 

Laat je even weten of dit is gelukt? Ja!! Het is gelukt. Hartstikke bedankt.

 

 

 

Thanks RicoK!

Groetjes,

Tessanne 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi RicoK, 

 

Yes helemaal begrijpelijk hoor! Zonder dat je op de aansluiting kan kijken is het inderdaad soms niet helemaal duidelijk wat het probleem is, zoals in dit geval.

In ieder geval bedankt voor het meedenken! :grin:

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer