.

Beantwoord

Waardoor heb ik zoveel internet verbruikt?

  • 9 September 2016
  • 5 reacties
  • 127 Bekeken

Ik heb gisteren een enorm verbruik van internet gehad. Dit nadat ik een software update had gedaan van mijn telefoon.. Normaal gebruik ik alleen wifi voor internet. Ik zie dat dat het verbruik is ontstaan door email verkeer.
Mijn telefoon is inmiddels door jullie geblokkeerd, vanwege hoge verbruik buiten de bundel.
Kunnen jullie mij vertellen wat er mis is gegaan?
icon

Beste antwoord door Caspar 9 September 2016, 15:41

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Harrie Taks,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je bent geblokkeerd en hoge kosten hebt gemaakt.

Je zegt dat je een software update had gedaan. Dit zal waarschijnlijk de reden zijn voor het overmatig internetverbruik. Dit kan natuurlijk gebeuren, daarom sturen we altijd real-time sms'jes om je te laten weten dat je bundel op is. Heb je die sms'jes gehad? Dan weet je namelijk dat je je internet moet uitschakelen of MB's bij moet kopen of iets dergelijks.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Beste Caspar,

Ik heb idd een sms bericht ontvangen dat ik aan de 80% van de bundel was. Ik Heb toen op "mijn symyo app" willen kijken wat er aan de hand was, maar kreeg echter steeds de melding dat ik geen contact kon maken en het later nog eens moest proberen. Ben voor de rest van de dag "onderweg" geweest en geen meer telefoon geraadpleegd.
Pas vanmorgen zag ik dat mijn telefoon van af gistermiddag waarschijnlijk de gehele dag on-line is geweest.
Is het normaal dat een update zoveel MB's nodig heeft, of is er iets anders aan de hand?
Waarschijnlijk is het mijn fout, maar dan wel zeer onbewust!!!!
Kunnen jullie nog iets voor mij betekenen, want de kosten zijn wel heel erg hoog,
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Harrie Taks,

Wat vervelend dat het allemaal zo onbewust gebeurd is! Dit kan gebeuren helaas. Ik raad je aan om je instellingen zodanig in te stellen, dat je internetverbruik minimaal blijft. Je kunt hierdoor deze blogpost doornemen.

Een update zou zomaar best groot kunnen zijn, ja! Dat is natuurlijk heel zonde, maar met de juiste instellingen zorg je ervoor dat dit dataverkeer nooit meer via je mobiele data verloopt. Dat zou al een heleboel schelen!

Je geeft aan dat je graag een oplossing hiervoor wilt zoeken. Hierin kunnen we absoluut iets voor je betekenen! Jij bent natuurlijk al jaren een trouwe klant, en ik zie dat je nooit eerder zoiets hebt meegemaakt. Om deze reden wil ik je een coulance aanbieden. Het grootste gedeelte van het bedrag wordt dan door ons vergoed. Wat vind je hiervan? Je krijgt hier via de e-mail meer informatie over.

Groetjes,
Jihane
Alvast bedankt voor het positief meedenken om tot een oplossing te komen, en voor de tips.
Zie de mail graag tegemoet.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Harrie Taks,

Graag gedaan namens mij en mijn collega Jihane.

Groetjes,
Caspar

Reageer