.

Beantwoord

Verlengen van mijn maandbundel internet lukt niet terwijl de datum al verstreken is..

  • 15 October 2013
  • 3 reacties
  • 6447 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik heb een maand geleden prepaid internet gekocht 250 MB voor 7 euro. 
Dit is gisteren verlopen want de maand was over. 
Nu wilde ik opnieuw voor 7 euro 250 MB kopen, maar dit is niet mogelijk omdat er nog een resterend aantal MB staat maar met 0 uren over. 
Er staat alleen een knop met automatisch verlengen, hierbij moet je je bankrekening machtigen, dit heb ik liever niet. 
Kan ik niet opnieuw eenmalig voor 7 euro 250 MB kopen?
icon

Beste antwoord door Ernst 16 October 2013, 14:39

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi MvB2, welkom op het forum!

Uit je gegevens blijkt dat je inmiddels al een nieuwe bundel gekocht hebt, dus dat 'probleem' is uit de wereld. Toch wil ik nog het een en ander toelichten.

De weergave van je duur van je oude bundel werd hoogstwaarschijnlijk verkeerd weergegeven. Deze liep namelijk tot en met 15 oktober.
Op 16 oktober 00.00 uur was het vervolgens weer mogelijk een nieuwe bundel aan te schaffen. Helaas kun je slechts 1 keer per maand een bundel aanschaffen, dus als je MB's op zijn, moet je wel tot de 16e wachten voor je weer een nieuwe kunt aanschaffen zonder 'automatisch verlengen'.

De bundel die je nu hebt loopt ook tot en met 15 november, maar als je 'automatisch verlengen' hebt gekozen, hoef je je geen zorgen te maken. Maar áls je automatisch je bundel elke maand laat verlengen, kun je in mijn ogen net zo goed overstappen naar Sim only 😉
Bedankt voor je reactie,
Gisteren dacht ik dat de enige mogelijkheid was om dit opnieuw te gebruik was om automatisch verlengen aan te vragen.
Hierdoor heb ik automatisch verlengen aangevraagd en mijn bankrekeningnummer ingevuld en er zou binnen een aantal dagen 1 cent op mijn rekening worden geschreven. Nu ik weet dat automatisch verlengen niet noodzakelijk is om opnieuw 250 MB voor 7 euro te kopen wil ik dit liever niet. 

Is het mogelijk om dit nog te stoppen dat die 1 cent op mijn bankrekening wordt geschreven of moet ik gewoon niet de code invullen die op mijn bankafschrift staat en kunnen jullie die cent weer van mijn beltegoed afhalen. 
Badge +8
Bedankt voor je reactie,
Gisteren dacht ik dat de enige mogelijkheid was om dit opnieuw te gebruik was om automatisch verlengen aan te vragen.
Hierdoor heb ik automatisch verlengen aangevraagd en mijn bankrekeningnummer ingevuld en er zou binnen een aantal dagen 1 cent op mijn rekening worden geschreven. Nu ik weet dat automatisch verlengen niet noodzakelijk is om opnieuw 250 MB voor 7 euro te kopen wil ik dit liever niet. 

Is het mogelijk om dit nog te stoppen dat die 1 cent op mijn bankrekening wordt geschreven of moet ik gewoon niet de code invullen die op mijn bankafschrift staat en kunnen jullie die cent weer van mijn beltegoed afhalen. 


Hoi MvB2,

Die cent hoeven we niet terug, hoor ;)
Als je de activatiecode niet invult op Mijn Simyo, kunnen we niet afschrijven van je rekening en kun je dus ook niet Automatisch verlengen. Maar dat is dat goed, hè, want dat wil je niet meer.
Dus gewoon niks doen, dan is er niks aan de hand.

Groetjes,
Charlene

Reageer