.

Beantwoord

Verkeerde aanpassing abonnement, kan ik het nog wijzigen?

  • 29 April 2015
  • 4 reacties
  • 125 Bekeken

Beste Simyo,

Ik had vanmiddag mijn abonnement aangepast voor meer data. Ik wou eerst upgraden naar 2GB, maar ik zag toen dat 4GB €0,- was. Ik dacht dat het misschien een aanbieding was of een bug. Ik heb dus voor de 4GB optie gekozen, waar ik uiteindelijk op €3,- per maand kwam. Nog een paar keer de pagina opnieuw geopend om te kijken of het nog steeds zo was. Na een paar uur was het bedrag veranderd in €25,-. Nu kan ik mijn abonnement niet meer aanpassen naar de oude. Nu staat er dat ik 28 euro vanaf Juni moet gaan betalen. Kan dit terug gezet worden?
icon

Beste antwoord door Naomi 1 May 2015, 17:13

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi JMos,

Welkom op het forum.

Ik kan me goed voorstellen dat dit niet je bedoeling was. Helaas is het annuleren of terugdraaien van je wijziging niet mogelijk.

Vanaf 1 juni krijg je de beschikking over de 4000 MB internetbundel. Je kan vanaf 1/6 via Mijn Simyo weer een bundelwijziging aanvragen voor de gewenste 2000 MB. Als je dit voor 25 juni doet zal de bundel ingaan per 1 juli.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?
0 euro lijkt nogal ongeloofwaardig maar mijn persoonlijke mening is dat ik toch wel vind dat Simyo ergens iets meer kan doen. Het was tenslotte een fout op de pagina.

Als ik in een winkel iets koop en bij de kassa blijkt het product duurder dan wat er op het kaartje staat, dan krijg ik het verschil ook terug.

Is puur mijn mening, Simyo beslist 🙂
Bedankt voor uw reactie. Ik sta niet te wachten op een abbonement van 28 euro per maand... Dus graag zou ik willen dat dit teruggedraaid zou kunnen worden. Ik ging er namelijk vanuit dat als het een aanbieding was dat ik dus mooi een goedkoop abbonement had, of dat als het een fout op de pagina was, dat ik wel een mogelijkheid zou krijgen om te bepalen of ik het nu wel of niet wil..

Hoi JMos,

Welkom op het forum.

Ik kan me goed voorstellen dat dit niet je bedoeling was. Helaas is het annuleren of terugdraaien van je wijziging niet mogelijk.

Vanaf 1 juni krijg je de beschikking over de 4000 MB internetbundel. Je kan vanaf 1/6 via Mijn Simyo weer een bundelwijziging aanvragen voor de gewenste 2000 MB. Als je dit voor 25 juni doet zal de bundel ingaan per 1 juli.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi JMos,

Ik begrijp uit je bericht dat je niet € 28 per maand wilt betalen voor je abonnement. Zoals Ali heeft verteld is het technisch niet mogelijk om je wijziging te annuleren. Ik heb je een privébericht gestuurd met de mogelijkheden.

Je reactie op mijn bericht wacht ik even af :)

@Raytje; bedankt voor je reactie. Fijn dat je je mening met ons deelt 🙂

Reageer