.

Beantwoord

Verbruik databundel klopt niet.

  • 20 August 2013
  • 1 reactie
  • 452 Bekeken

Ik constateer dat mijn databundel vanzelf minder wordt zonder verbruik.
Omdat ik dit geconstateerd heb, heb ik op de iphone5 het dataverkeer uitgezet.
Ondanks dat, blijft de databundel verminderen.
Ik heb nu voor de zekerheid, via de website het dataverkeer uitgezet.
Hoe is het mogelijk ondanks het uitzetten van het dataverkeer op de telefoon dat de bundel langzaam leegloopt?

Ik heb de telefoon reeds gereset en een dataman app laat geen verbruik zien via het datanetwerk.
Wel laat deze app gebruik zien via wifi. Dit klopt natuurlijk ook, omdat het datanetwerk uitgeschakeld is.

Met vriendelijke groeten,
Léon
icon

Beste antwoord door Alex 21 August 2013, 17:15

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Marleo,

Ik heb even naar je verbruik gekeken. De laatste keer dat er een verbinding met internet is gemaakt is op 20/8/13 12:51. Ik kan niet zien wanneer je de optie internet op je mobiel hebt uit gezet. Ik kan wel zien dat je de optie 'internet op je mobiel' via je persoonlijke pagina op 20/8/13 20:45 hebt uit gezet.

Hoe het kan dat je, ondanks het uitzetten van je mobiele data op je telefoon, toch nog hebt kunnen internetten kan ik niet precies beantwoorden. Ik vermoed dat de optie internet dan toch niet helemaal uit heeft gestaan.

Je kunt er in ieder geval wel vanuit gaan dat je geen internet meer hebt verbruikt na het uitzetten van de optie 'internet op je mobiel' via je Mijn Simyo pagina.

Heb ik je vraag zo kunnen beantwoorden?

Groetjes,

Alex

Reageer