.

Beantwoord

Vandaag Simyo abonnement geen 3g internet op Iphone 3gs

  • 14 January 2013
  • 12 reacties
  • 1066 Bekeken

Hallo,
sinds vandaag heb ik Simyo. Heel fijn, lijkt me, echter heb ik geen internet op mijn mobiel (iphone 3 gs) en zou dit graag willen hebben. Ik heb wel gezocht op het forum maar als digibeet zijnde kom ik er niet echt wijs uit. Zou iemand me stap voor stap kunnen helpen ervoor te zorgen dat ik internet kan gebruiken?
icon

Beste antwoord door Alex 15 January 2013, 13:45

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum stamper,

Ik zie dat je zelf de optie 'internet op je mobiel/mms' uit/aan hebt gezet. Sinds gisteren zie ik ook dat er verbinding is geweest met internet via ons netwerk. Klopt het inderdaad dat het nu werkt?

Groetjes,

Alex
Hallo Alex,
Dank je wel voor je reactie. Het is me inderdaad gelukt om het internet in te schakelen. Apentrots ben ik dan ook 😉 Gelukkig werkt het allemaal. Misschien raak ik nog eens digibeet af. :)
Groetjes

Welkom op het forum stamper,

Ik zie dat je zelf de optie 'internet op je mobiel/mms' uit/aan hebt gezet. Sinds gisteren zie ik ook dat er verbinding is geweest met internet via ons netwerk. Klopt het inderdaad dat het nu werkt?

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor het doorgeven stamper :D

Groetjes,

Alex
Dag alex. Ik heb precies hetzelfde probleem. Geen enkele 3g op mijn iphone 3gs. Onlangs overgestapt van tmobile (altijd 3g bereik) naar jullie. Mijn internet optie in jullie gegevens staan aan. Mijn telefoon al geheel uitgeschakeld en weer aan. Wat is de volgende stap om te proberen? Dank je wel!
Groetjes sandra
Reputatie 5
Badge +11
Dag alex. Ik heb precies hetzelfde probleem. Geen enkele 3g op mijn iphone 3gs. Onlangs overgestapt van tmobile (altijd 3g bereik) naar jullie. Mijn internet optie in jullie gegevens staan aan. Mijn telefoon al geheel uitgeschakeld en weer aan. Wat is de volgende stap om te proberen? Dank je wel!
Groetjes sandra


Hi Swoldering, welkom op het Simyo forum :)

Ik zie inmiddels al een half MB'tje dataverbruik. Kunnen we van uit gaan dat alles inmiddels naar behoren werkt?

Mocht jouw internet alsnog niet lekker werken, dan vind je hier.
Ernst, nog niet. De vertaling van Settings > General > Network > Edge. Is vast instellingen algemeen mobiel netwerk mobieldata netwerk? Daar heb ik nu bij Mobiele data én bij Internet tethering die waarder ingevuld. Dus internet kleine letters, kpn hoofdletters en gors als wachtwoord. Ik heb daar ook nog mms om in te vullen. Maar daar staan meer dan 3 velden...moet ik daar ook iets mee? 3 g doet het nog niet.
Ps ik had een mailtje verwacht als er geantwoord zou worden....kan ik dat instellen?
Ho stop, er verschijnt nu wel 3g in mijn scherm! Ik ga morgen even afwachten en uitproberen. Let you know. Dank.
Reputatie 5
Badge +10
Ho stop, er verschijnt nu wel 3g in mijn scherm! Ik ga morgen even afwachten en uitproberen. Let you know. Dank.

Hoi Swoldering,

Benieuwd naar je bevindingen. Als er een 3G teken in je scherm staat, zou het moeten werken.

Ps ik had een mailtje verwacht als er geantwoord zou worden....kan ik dat instellen?

Ja hoor dat kan. Als je een bericht plaatst, kun je linksonder kiezen voor 'aanvullende opties'. Je kunt je dan abonneren op het topic door te kiezen voor 'abonneer me op dit topic en waarschuw me bij wijzigingen'. Je kunt dan aangeven dat je de notificaties per email ontvangt.

Groetjes,

Alex
Badge
Waarom moet ik betalen die niet weet welke oplichters op internet bezoek terwijl heb ik internet niet aan .€49 voor 4 keer boezoek die ik niet gedaan heb?
heeft meer mensen die probleem heeft?
ik heb alles iut gebruik alleen thuis . hoe kan toch moet betalen die niet weet wat en wie is.
Reputatie 7
Badge +9
De beste manier om internetkosten via Simyo te voorkomen is door "Internet op je mobiel" uit te zetten op je persoonlijke pagina "Mijn Simyo". Je hebt dan nog wel internet via WiFi.
Reputatie 2
Badge +6
Waarom moet ik betalen die niet weet welke oplichters op internet bezoek terwijl heb ik internet niet aan .€49 voor 4 keer boezoek die ik niet gedaan heb?
heeft meer mensen die probleem heeft?
ik heb alles iut gebruik alleen thuis . hoe kan toch moet betalen die niet weet wat en wie is.


Welkom op het forum H.o. Can :)

Je hebt vrij veel data verbruikt in de maand november. Dat kan gebeuren omdat je telefoon contact maakt met het 3G netwerk, zonder dat je dat zelf door hebt. Een telefoon is eigenlijk een kleine computer. Zodra je je telefoon aanzet, kun je data verbruiken. Het verbruik is er ook geweest, want dat is zo geregistreerd op het netwerk. Een applicatie die verbruik bijhoudt, is misschien een handige oplossing voor je? Je ziet dan welke apps er veel data verbruiken. Onavo Count horen wij goede verhalen over :)

Wat Scotsman zegt is ook handig om te weten. Als je door je databundel heen bent, kun je op Mijn Simyo de optie 'internet op je mobiel' uitzetten. Je kunt dan geen contact meer maken met het 3G netwerk, maar wel via wifi. Op Mijn Simyo kun je ook precies zien wat je verbruik is.

Reageer