.

Vraag

Van internet naar BB Internet?

  • 26 March 2012
  • 12 reacties
  • 1895 Bekeken

Badge
Hoi forum,
Ik heb onlangs een blackberry gekocht en zou dus graag willen switchen van mijn normale internet abbo naar Blackberry internet. Hoe zou ik dat het beste kunnen doen, en is het mogenlijk on dat nog te kunnen veranderen voor het einde van de maand?
Buiten dat om zou ik ook graag willen weten hoe ik het internet activeer, bij mij htc moest je iets veranderen bij de netwerk instellingen.
Alvast bedankt, Yves

12 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Yvesun,

Wij zijn blij om te vernemen dat alles naar behoren werkt en wensen je nog veel plezier met de aansluiting.

Groetjes,

Manisha
Badge
Super alles werkt, dankjewel.
Mvg Yves
Reputatie 2
Badge +4
Beste Yves,

Op 1 mei zullen wij je Blackberry bundel activeren. Op deze dag zul je direct gebruik kunnen maken van Blackberry internetdiensten. Je hoeft hiervoor niets in te stellen.

Groetjes,

Manisha
Badge
Nou moest ik alex een bericht sturen op 2 april om de dingen te regelen die hierboven besproken zijn, en juist dan doet het forum het weer eens niet en moest ik dus weer een maandje wachten.
Nou heb ik het eindelijk zelf kunnen regelen omdat ik de opzeg opties na 2 april wel ineens had, dus vanaf 1 mei zal mijn blackberry internet ingaan.
Is het zo dat ik 1 mei gelijk nergens problemen tegen kom en gewoon overal gebruik van kan maken? of moeten jullie/ik nog iets veranderen/instellen.
Word een beetje moe hiervan, Alvast bedankt.
Groetjes Yves
Reputatie 5
Badge +10
Wij zorgen ervoor dat je de Blackberry internet bundel gewoon kunt gebruiken. Er zullen dan geen 2 internet bundels actief zijn.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi alex

Oke dat is prima, maar nu heb ik nog steeds geen antwoord hoe ik mijn huidige internet bundel op stop zet / Kan opzeggen, wat moet ik daar voor doen? Of regelen jullie dat? want anders heb ik zometeen 2x internet bundel lopen in april, de volgende begint namenlijk al 1 april.
Zoals je kan zien op de foto die ik eerder poste hierboven heb ik geen opzeg knop.
Ik zal jou op 2 April een prive bericht sturen, moet ik daar nog wat bij vermelden?

Gr. Yves
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Yves,

We kunnen dit voor je in orde maken. Wij kunnen dit op z'n vroegst op 2 april voor je in orde maken. Kun je mij op 2 april even een privé bericht sturen? Dan kunnen we de Blackberry bundel kunnen toevoegen.

Groetjes,

Alex
Badge
Ja ik wil mijn huidige internet abbo weg hebben en vervangen voor een blackberry internet abbo, dus jullie zorgen voor de switch? Want ik zie nergens waar ik mijn huidige internet kan opzeggen..
Gr. Yves
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Yvesun,

Als ik het goed begrijp wil je per 1 april een Blackberry bundel. Het internet zal zonder de Blackberry bundel niet werken op je Blackberry. Wij kunnen het e.e.a. voor je aanpassen zodat je per 1 april een Blackberry bundel kunt activeren. Kan je mij een berichtje sturen zodat wij dit voor je in orde kunnen maken?

Door de optie 'internet op je mobiel/MMS uit of aan te zetten, beëindigd je niet de internet bundel. Hiermee schakel je het internet technisch gezien uit of aan.

Groetjes,

Alex
Badge
Hier een foto van mijn overzicht, zoals je kan zien heb ik geen opzeg button meer, die ik volgens mij eerder wel had. Verder staat er al dan ik vanaf 1 april een nieuwe maand internet heb, maar dat wil ik natuurlijk niet.. ik wil dan blackberry internet.
Gr. Yves

Foto: https://twitter.com/#!/Yvesun/status/184251920326733828/photo/1
Badge
Hoi Manisha,
Hot opzeggen van mijn huidige internet abbo, is door de "Internet op je mobiel / MMS "Aan" " Naar Uit te zetten?
Er stond namenlijk wel eerst een opzeg button bij mijn internet abbo vierkantje maar die staat er niet meer.
Gr. Yves
Reputatie 2
Badge +4
Beste Yves,

Als je vandaag nog de wijziging doorvoert zul je vanaf 1 april gebruik kunnen maken van Blackberry internet. Je kunt de internetbundel wijzigen onder het tabblad 'Overzicht' op je persoonlijke pagina. Je dient eerst de huidige internetbundel op te zeggen, deze opzegging zal op 1 april worden doorgevoerd. Op 1 april kun je vervolgens inloggen op je persoonlijke pagina om de Blackberry internet bundel te activeren (tabblad overzicht). Deze zal direct worden geactiveerd, je hoeft zelf geen instellingen hiervoor te wijzigen.

Groetjes,

Manisha

Reageer