.

Beantwoord

Traag internet

  • 23 April 2013
  • 43 reacties
  • 2411 Bekeken

Mijn internetverbinding is heel traag. Een speedtest geeft bij mijn iPhone 4s een snelheid van 0,14 Mbps. Dit is wel erg laag. Dit komt neer op 143 Kbps. Dit lijkt ook op de snelheid welke bij prepaid word aangeboden. Nu ik een abonnement heb zou de snelheid toch hoger moeten zijn ?
icon

Beste antwoord door MRuiter 24 April 2013, 21:02

Bekijk originele reactie

43 reacties

Bedankt voor de snelle reactie. De snelheid is nu goed (2 Mb). Wat een verschil ! Top !
Reputatie 3
Badge +9
Welke reactie 😉
Badge +6
Hoi Martijn®,

MRuiter is via twitter geholpen met deze vraag. Hij refereert naar die reactie.
Badge
Mijn internetverbinding is heel traag. Een speedtest geeft bij mijn iPhone 4s een snelheid van 0,14 Mbps. Dit is wel erg laag. Dit komt neer op 143 Kbps. Dit lijkt ook op de snelheid welke bij prepaid word aangeboden. Nu ik een abonnement heb zou de snelheid toch hoger moeten zijn ?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum egt,

De technische dienst heeft de snelheid handmatig voor je aangepast. Dit is na de overzetting van prepaid naar een abonnement niet automatisch gebeurd. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge
[quote]Welkom op het forum egt,

De technische dienst heeft de snelheid handmatig voor je aangepast. Dit is na de overzetting van prepaid naar een abonnement niet automatisch gebeurd. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex


Beste Alex,

Ik kan wel merken dat het aangepast is, de snelheid is zo wel goed.
Hartstikke bedankt.

egt.
Badge +6
Hoi Egt,

Graag gedaan en een fijne dag.
Badge
Goedemiddag,
Ik heb sinds een half jaar ook internet op mijn mobiel. Is vreselijk traag met 3G. Heb al zo'n 5 andere mensen enthousiat gemaakt in de afgelopen weken maar denk dat ik het ze maar moet afraden via Simyo. Als een een plaatje met Google maps probeer te openen dan ben ik na 25 minuten nog steeds bezig.
Ik heb nog geen speedtest gedaan maar ik ben bang dat zelfs die niet goed gaat werken zo traag is het.
Erg jammer.
Marcel
Badge
FF speedtest, 0.05 Mbps en up 0.07 Mbps. lijkt mij erg traag.
Reputatie 7
Badge +9
FF speedtest, 0.05 Mbps en up 0.07 Mbps. lijkt mij erg traag.

Dat kun je wel stellen, ja.  Waar is dat? Postcode?

De app van speedtest.net is een goede. 🆒
Sinds ongeveer een maand is mijn internet erg traag op mijn i phone 3gs, Voorheen stond er 3g in het scherm. tegenwoordig staat er E in het scherm.
Is de internet snelheid naar beneden gegaan, terwijl klanten niet zijn geinformeerd?
Badge
FF speedtest, 0.05 Mbps en up 0.07 Mbps. lijkt mij erg traag. Dat kun je wel stellen, ja. Waar is dat? Postcode? De app van speedtest.net is een goede. 🆒
Dat had ik getest in Haarlem  2031, maar als ik in Amsterdam of Zaandam ben, net zo traag.
Badge
Hoi Martijn®,

MRuiter is via twitter geholpen met deze vraag. Hij refereert naar die reactie.

Hij krijgt tenminste nog een reactie
Reputatie 7
Badge +9
Sinds ongeveer een maand is mijn internet erg traag op mijn i phone 3gs, Voorheen stond er 3g in het scherm. tegenwoordig staat er E in het scherm.
Is de internet snelheid naar beneden gegaan, terwijl klanten niet zijn geinformeerd?


Als je een E hebt, betekent dat dat je een Edge verbinding hebt. Dat gebeurt als: 3G uit staat op uw toestel of als het bereik van het 3G netwerk niet voldoende is. Controleer even het volgende:
http://cdn.imore.com/sites/imore.com/files/images/stories/2008/07/iphone_disable_3g_01.jpg
http://cdn.imore.com/sites/imore.com/files/images/stories/2008/07/iphone_disable_3g_02.jpg

Met 3G aan moet uw verbinding weer sneller zijn en zou weer 3G op uw scherm moeten verschijnen. laat ons even weten of dat het oploste.
Hoi Martijn®,

MRuiter is via twitter geholpen met deze vraag. Hij refereert naar die reactie.

Hij krijgt tenminste nog een reactie


Bedankt voor je reaktie, maar de instellingen staan goed, had voorheen ook geen problemen, dit speekt sinds 2 maanden, dus simyo moet wat hebben gedaaan.
Hallo,
sinds enkele maanden ook simyo...merk wel dat internet traag is en vaak een E heb staan.
Heb een Sony Xperia neo
Wattsapp doet er ook vaak lang over om te verzenden,zou toch ook niet moeten zijn,ook wanneer je dicht bij elkaar woont...

Gr syl
Badge
Hier ook verschrikkelijk traag internet!!! mijn speedtest zegt na een aantal keer met speedtest hoogstends 40 kbps.. en upload 18...
Dit lijkt me ver weg van de beloofde 2mb... ik haal de 1 nog niet eens..

Kan ik hierbij ook hulp krijgen?

mvg 
Badge +8
Goedemiddag,
Ik heb sinds een half jaar ook internet op mijn mobiel. Is vreselijk traag met 3G. Heb al zo'n 5 andere mensen enthousiat gemaakt in de afgelopen weken maar denk dat ik het ze maar moet afraden via Simyo. Als een een plaatje met Google maps probeer te openen dan ben ik na 25 minuten nog steeds bezig.
Ik heb nog geen speedtest gedaan maar ik ben bang dat zelfs die niet goed gaat werken zo traag is het.
Erg jammer.
Marcel


FF speedtest, 0.05 Mbps en up 0.07 Mbps. lijkt mij erg traag.

Hoi sijpie,

Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact met ons hebt gehad en dat men druk in overleg is met Netwerkservices waar het aan kan liggen. Zodra mijn collega's terugkoppeling hebben gehad, nemen ze met jou weer contact op.

Heb je inmiddels de simkaart al in een ander toestel kunnen proberen, en wat deed de snelheid daar?

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Bedankt voor je reaktie, maar de instellingen staan goed, had voorheen ook geen problemen, dit speekt sinds 2 maanden, dus simyo moet wat hebben gedaaan.

Hoi martijn069,

Ik heb je aansluiting bekeken, en aan onze kant is er niets 'gedaan' waardoor je toestel geen verbinding meer met 3G krijgt. Zouden we iets wijzigen in de snelheid dan zouden we je daar natuurlijk van op de hoogte brengen.
Ik kan wel voor je nagaan of er in jouw omgeving iets met de 3G dekking aan de hand is. Wat is de postcode waar je dit ervaart? En is het sinds een maand of sinds twee maanden al dat je dit merkt. Niet zo mee rond blijven lopen hoor, we zijn er om te helpen. :)

Verder wil ik je vragen of je al hebt geprobeerd om je simkaart in een ander toestel te stoppen? Ik ben benieuwd of je daar wel verbinding met 3G krijgt.

Ik hoor het graag van je,

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Hier ook verschrikkelijk traag internet!!! mijn speedtest zegt na een aantal keer met speedtest hoogstends 40 kbps.. en upload 18...
Dit lijkt me ver weg van de beloofde 2mb... ik haal de 1 nog niet eens..

Kan ik hierbij ook hulp krijgen?

mvg 


Hallo,
sinds enkele maanden ook simyo...merk wel dat internet traag is en vaak een E heb staan.
Heb een Sony Xperia neo
Wattsapp doet er ook vaak lang over om te verzenden,zou toch ook niet moeten zijn,ook wanneer je dicht bij elkaar woont...

Gr syl


Hoi tweetie en Patricia79,


De E komt er te staan als je toestel geen verbinding met 3G heeft. Op jullie postcodes heb ik het bereik nagekeken, dat is voldoende voor 3G. Hebben jullie je simkaart al in een ander toestel kunnen proberen om te kijken wat de snelheid dan doet?
Ik zou jullie aanraden om sowieso je toestel even helemaal uit te schakelen, batterij er ook uit als dat kan, en dan weer aan te zetten.

Ik hoor graag wat dat voor jullie oplevert.

Groetjes,
Charlene
Badge
Ik heb hem in de telefoon van mijn man getest, helaas hetzelfde!  Dit lijkt me toch niet normaal.
Ik heb een HTC Desire C. mn man een HTC one V.
Maar dat lijkt me verder niet het probleem. Thuis op de wifi haal ik 30 mb.
Badge
Ik heb hem in de telefoon van mijn man getest, helaas hetzelfde!  Dit lijkt me toch niet normaal.
Ik heb een HTC Desire C. mn man een HTC one V.
Maar dat lijkt me verder niet het probleem. Thuis op de wifi haal ik 30 mb.


Overigens heb ik nooit een E in beeld, maar gewoon heel erg traag internet..
Badge +8
Ik heb hem in de telefoon van mijn man getest, helaas hetzelfde!  Dit lijkt me toch niet normaal.
Ik heb een HTC Desire C. mn man een HTC one V.
Maar dat lijkt me verder niet het probleem. Thuis op de wifi haal ik 30 mb.


Overigens heb ik nooit een E in beeld, maar gewoon heel erg traag internet..

Hoi Patricia79,

Heeft je man toevallig ook een Simyo of KPN aansluiting, of gebruikt hij een ander netwerk? En is zijn snelheid wel in orde?
Graag ontvang ik de postcode waar je dit ervaart, dan kan ik nagaan of er werkzaamheden zijn.

Groetjes,
Charlene
Badge
Hoi Charlene,

Je zei dat ik het kaartje in een ander toestel moest proberen, vandaar het toestel van mijn man, resultaat is hetzelfde.
Ook heb ik mn telefoon uitgezet batterij eruit gehaald en weer aan gedaan, ook zonder resultaat.
Mijn internet is altijd al zo traag vanaf dag 1. Postcode 8332.
Badge +8
Hoi Charlene,

Je zei dat ik het kaartje in een ander toestel moest proberen, vandaar het toestel van mijn man, resultaat is hetzelfde.
Ook heb ik mn telefoon uitgezet batterij eruit gehaald en weer aan gedaan, ook zonder resultaat.
Mijn internet is altijd al zo traag vanaf dag 1. Postcode 8332.


Hoi Patricia79,

Ik heb contact opgenomen met netwerkservices. Er zijn op dit moment geen werkzaamheden in je omgeving waar dit door zou kunnen komen. Ook alle instellingen op je simkaart staan goed. Ik heb voor de zekerheid de internetoptie opnieuw aan je aansluiting gekoppeld. Heb je de klachten alleen op je thuislocatie of ook op andere plaatsen? En naast dat jouw simkaart hetzelfde resultaat geeft in je mans toestel, hoor ik graag van je of zijn eigen simkaart wel een goede snelheid geeft, en welke provider hij heeft. Dan kunnen we daar weer mee verder.

Groetjes,
Charlene

Reageer