Allereerst wil ik melden dat ik enorm tevreden ben met Simyo en zelf al flink wat klanten voor jullie heb geweerd (+/- 10 klanten), die ook allemaal tevereden zijn.
Helaas is er bij mijn vriendin iets niet helemaal goed is gegaan. Ze kreeg vorige week eens SMSje dat haar internetbundel voor 50% verbruikt was. Nou mooi, dan waren we daar van op de hoogte en ze had nog genoeg over voor de rest van de week. Ze maakt sowieso niet heel veel gebruik van het 3G netwerk.
Plotseling kreeg zij (ik dacht) op 24 oktober een smsje dat ze over haar bundel was en dat terwijl ze eigenlijk niets bijzonders met de telefoon heeft gedaan op het internet. Uiteraard meteen internet op haar telefoon uitgeschakeld. Gister heb ik even in haar telefoon gekeken, maar blijkt dus dat de telefoon buiten haar weten om opeens 363MB heeft verbruikt.
De MB's die Whatsapp verbruikte waren ook buiten haar weten om en als er ook op geklikt wordt is 80% van de verbruikte MB's op de achtergrond geweest.
Ik hoop dat jullie coulant willen zijn en haar tegemoet willen komen in dit geval. Best lullig dat dit allemaal buiten haar weten om is gegaan en zo snel ook nog eens. Zo snel zelfs dat Simyo niet eens tijd had om een SMS te sturen dat ze nog op 75%,90% etc van haar bundel zat.
Ik hoor graag van jullie. Mochten jullie het nummer nodig hebben stuur mij gerust even eens PB'tje.
Alvast bedankt voor de genomen moeite en met vriendelijke groet,
Michael en Monique
Bijlage: Screenshot plotseling verbruik
Beste antwoord door Naomi
Bekijk originele reactie