.

Beantwoord

Supertraag internet

  • 20 May 2013
  • 4 reacties
  • 220 Bekeken

Sinds het begin van mijn bundel heb ik last van supertraag internet.

De ping is meestal redelijk (600ms), maar er kunnen maar heel weinig bits over de lijn. Als ik bijvoorbeeld een speedtest doe krijg ik als downloadsnelheid overal rond de 30kbps (in bits dus moet nog gedeeld door 8!). Als ik een speedtest draai blijft hij ook meestal bij de upload hangen en duurt het heeeeeel erg lang voordat ik een response krijg.

Als ik dit over wifi probeer is dit gewoon netjes de snelheid van de thuisverbinding.

Dit internet is echt onbruikbaar! Ik heb al diverse Android ROMS geprobeerd, tevens andere mobiel maar het internet blijft zo niet bruikbaar. Ik zit meestal in het gebied van Gelderland, maar eigenlijk overal in nederland heb ik hier last van.
icon

Beste antwoord door Alex 22 May 2013, 13:37

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum maikeldus,

Vervelend dat je internet niet snel is. Ik ben daarom benieuwd of je gebruik maakt van het 2g of 3g netwerk. Je kunt dit instellen op je telefoon via de netwerkmodus. Zou je even kunnen laten weten van welke netwerk modus jij gebruik maakt?

Als je de modus vast zet op 2g of 3g ben ik benieuwd wat dit met de snelheid doet.

Groetjes,

Alex
Held :D

Schijnbaar vond de telefoon het leuk om alleen op 2G te opereren om batterij te saven. Bedankt! Top service 😉
Badge +8
Held :D

Schijnbaar vond de telefoon het leuk om alleen op 2G te opereren om batterij te saven. Bedankt! Top service ;)


Hoi Maikeldus,

Fijn om te horen dat het weer sneller gaat nu.
Alex 🆒 is inderdaad een held, dat vinden wij ook ;)

Groetjes,

Charlene
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor je reactie en het compliment 😃. Veel plezier met internetten.

Groetjes,

Alex

Reageer