.

Beantwoord

Spoed: internet buitenland werkt niet, wie kan mij helpen?

  • 15 September 2021
  • 6 reacties
  • 246 Bekeken

hi... ik zit nu in Frankrijk en mijn internet doet het niet op mijn Samsung s20 fe…

 

ik heb data op zowel mijn telefoon als in de App aanstaan.. en ook handmatig en access point toegevoegd volgens jullie handleiding

zouden jullie zsm een reset op mijn SIM kunnen doen? 

wellicht helpt dat... en als jullie andere suggesties hebben.. graag! 

 

 

icon

Beste antwoord door Tessanne 15 September 2021, 11:37

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Als er spoed bij is zoals je aangeeft zal ik ze bellen gaat een stuk sneller.

Ik lees niet dat roaming aan staat.. 

 

Dus de vraag is, staat roaming aan?

Reputatie 7
Badge +6

Hi thorax88, 

 

Welkom op het Simyo forum 

 

Voor de zekerheid heb ik direct de netwerkinstelling Internet (en daarmee ook internet in het buitenland) een reset gegeven. Zou jij de telefoon voor 15 minuten helemaal uit kunnen schakelen? 

Ook hoor ik graag van je of Roaming aanstaat in jouw telefoon (zoals Ray al vroeg) én welk type telefoon je hebt + welke software. Mocht het je niet lukken om het internet na de reset aan te krijgen dan stuur ik je nog een stappenplan door voor het handmatig instellen van het internet. Succes en we horen het ook graag als de reset wel heeft gewerkt! :)

 

 

Thanks RonH en Ray! 

 

Groetjes, 

Tessanne 

hi, ik heb de reset gedaan maar het werkt nog steeds niet.. ik heb data roaming aanstaan... heb je dat stappenplan voor me aub? en welk nummer kan ik eventueel bellen als het nog niet lukt?  ik heb trouwens een Samsung s20FE

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Werkt bellen en SMSen wel? 

Welk nummer kan ik eventueel bellen als het nog niet lukt?

Bel je vanaf je Simyo aansluiting vanuit Nederland?
1200
Bellen naar dit nummer is gratis.
 
Bel je niet vanaf je Simyo aansluiting, maar wel vanuit Nederland?
0800-8007
Bellen naar dit nummer is ook gratis.
 
Bel je vanuit het buitenland?
+31 20 2003007
Bellen naar dit nummer kost: Lokaal tarief en kosten van je abonnement.
Reputatie 7
Badge +6

Hi thorax88, 

 

Bedankt voor je reactie!

 

Jammer dat de reset niet heeft gewerkt! Zou je met behulp van dit stappenplan handmatig het netwerk kunnen instellen op de telefoon? Dan is de kans namelijk heel groot dat je daarna weer gewoon internet hebt. Als dat ook niet werkt, zou ik je willen vragen om de simkaart even te testen in een andere telefoon. Dan weten we ook gelijk of het probleem bij de simkaart ligt of niet.

 

Dankjewel Groentjuh! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer