.

Beantwoord

Software blijkt een beltegoed vreter

  • 27 July 2014
  • 1 reactie
  • 219 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb een Samsung galaxi S4 9505. als ik de gsm aanzet dan komt er een welkomst scherm van t-mobile en een hoop herrie.
Deze gsm heeft een software die spontaan het hele beltegoed op kan vreten inclusief een negatief saldo van 750 euro kan veroorzaken.
Als je buiten het wifi bereik bent en je mobiele gegevens aan hebt staan ben je binnen een paar uur straatarm zijn. Het toestel verbruikt 64 Kb in 1 minuut zonder dat er een app actief is. Dag bundel en dag beltegoed. Het stopt pas als de batterij leeg is.   LAAT de software onmiddelijjk vervangen op een samsung service punt. Dit heeft mij het volledige beltegoed gekost en simyo heeft de koten van 750 euro data verbruik weer op nul gezet. De extra  t-mobile software veroorzaakt dit. Een bezoek van een half uur aan het service center van samsung heeft het hele probleem opgelost door er een standaard 4.4.2 software op te zetten zonder het t-mobile gedeelte. 
icon

Beste antwoord door Ernst 29 July 2014, 10:08

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Igno, welkom terug op het forum :)

Wat fijn dat je dit terugkoppelt naar ons. Je geeft dus aan dat wanneer je een telefoon van een provider afneemt daar software op staat die dit soort verbruik kan veroorzaken? Lekker is dat :mad:

Gelukkig zijn we bij Simyo de beroerdste niet als het gaat om negatief beltegoed. Jij hoeft ook enkel maar op te waarderen om weer te kunnen bellen.

Reageer