.

Beantwoord

Smsje dat mijn internetbundel van deze maand volledig is verbruikt maar dat is niet z

  • 8 January 2013
  • 7 reacties
  • 499 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik krijg net een smsje dat mijn internetverbruik van deze maand is verbruikt?
Ik heb een app op mijn telefoon daar staat dat ik maar 121 mb heb verbruikt en op mijn Simyo staat ook dat ik nog meer dan 800 mb over heb?
Hoe kan dit en heb ik nu nog internet of niet?

Groetjes
icon

Beste antwoord door Alex 11 January 2013, 16:12

Bekijk originele reactie

7 reacties

Ik heb dit dus ook. Ik heb zelfs maar 49mb verbruikt!! Dit is nu al 3 maanden achter elkaar?!
Badge
Ja heel vervelend omdat is al de dood ben dat ik er ver overheen zit zoals sommige klanten van Simyo. 
Iemand zat er wel voor 500 euro overheen!
Als ik bij mijn overzicht kijk staat er nog 465mb resterend, dus daar klopt het wel. Bij jou ook?
Badge
Ja dat heb ik ook! maarja toch maak ik me zorgen... misschien loopt de site wel achter? haha lijkt me niet dat ik opeens 900 mb heb verbruikt
Hoi,
Hier hetzelfde probleem, ik krijg een sms dat mijn internetbundel is verbruikt, terwijl ik (volgens mijn mb meter app) pas 10 mb heb gebruikt! Hoe kan dit? Ga er voor nu wel gewoon van uit dat simyo het mis heeft!?
Ik denk dat de bijwerking van de site erg achter loopt want mijn internetbundel zou 5 januari aflopen en daar kreeg ik 7 januari pas een mailtje over en toen heb ik daarna een nieuwe maandbundel aangevragen maar ik heb nog steeds geen internet vanaf 5 januari.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi AstridV, Karinv en Slammers,

Ik zie dat de internet bundel voor de maand januari inderdaad nog niet is verbruikt. Ik vermoed dat de sms betrekking had op de internet bundel van december. Ik zie namelijk dat de internet bundel in december wel volledig is verbruikt. De sms is helaas met een vertraging verstuurd. Waarvoor excuses.

Ik denk dat de bijwerking van de site erg achter loopt want mijn internetbundel zou 5 januari aflopen en daar kreeg ik 7 januari pas een mailtje over en toen heb ik daarna een nieuwe maandbundel aangevragen maar ik heb nog steeds geen internet vanaf 5 januari.

Hoi,

Jouw internet maandbundel liep van 7/12/12 - 6/1/13. Op 7/1/13 is er een nieuwe internet maandbundel van start gegaan. De sms zou dus moeten kloppen.

Groetjes,

Alex

Reageer