.

Beantwoord

Slechte internet verbinding op mijn werk, wat kan ik hier aan doen?

  • 6 May 2015
  • 5 reacties
  • 258 Bekeken

Sinds 2-3 weken heb ik geen internetbereik op mijn werk (postcode 4702RE). Nu was het bereik hier binnen altijd minder dan buiten maar sinds deze 2-3 weken ontvang ik helemaal niks meer en is mijn batterij hierdoor binnen 4u leeg.
Op overige plaatsen heb ik geen problemen met internetbereik (zowel WIfi als 3G).

Ook hoor ik mijn collega's met een simyo abbonement hierover klagen. Zou er sprake kunnen zijn van een storing?
Groet
icon

Beste antwoord door Ruud 7 May 2015, 15:15

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi dbrandt,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat jij(en ook je collega's) dit probleem ervaart. Ik heb even je aansluiting bekeken en zie dat daar niets mee mis is.
Ook heb ik even contact opgenomen met de specialisten van het netwerk. Wat blijkt, er is gisteren melding gemaakt van slechter bereik in Rosendaal.
Op de mast waar jij nu bent aangemeld;)

Ze hebben je klacht toegevoegd aan het al bestaande probleem. En zullen binnen nu en 5 dagen aan het onderzoek beginnen hoe ze het op kunnen lossen.:D
Kun je me op de hoogte houden of het verbetert?

Dit probleem staat overigens los van een eventuele wifi verbinding. Heb je de mogelijkheid om op je werk gebruik te maken van het wifi-netwerk?
Hoi Ruud,
Het bereik is nog steeds slecht, af en toe komt er een appje een paar uur later eens aan. Verder kan ik niet op internet op mijn telefoon.
Helaas heb ik op mijn werk geen Wifi.
Dus helaas weinig verbetering.
Groetjes
Badge +8
Hoi dbrandt,

Fijn dat je ons op de hoogte houdt. Dat is vervelend, dat je nog geen verbetering ervaart. :(
Ik heb meteen weer met de netwerkspecialisten gebeld. Zij geven aan dat de klacht van destijds nog steeds loopt, en dat er inmiddels nog een klacht bij is aangemaakt. Je bent dus niet de enige die hier last van heeft helaas. De oorzaak en een oplossing zijn nog niet duidelijk.
We hebben er nog eens wat druk achter gezet. Ik hoop dat er nu snel verbetering komt.

Laat je het weer weten als er iets verandert?

Groetjes,
Charlene
Alles werkt weer goed! Top en bedankt
Reputatie 3
Badge +7
Hoi dbrandt,

Fijn dat je even laat weten dat alles werkt :)

Mocht je nog vragen hebben dan zien we je graag weer terug op het forum.

Reageer