.

Vraag

Simyo internet via Vodafone Live!

  • 12 April 2012
  • 5 reacties
  • 372 Bekeken

Badge
Sinds kort heb ik een simyo belbundel met internet, deze heb ik geactiveerd maar mijn mobieltje geeft aan dat ik gebruik maak van vodafone live. Het netwerk lag vorige week plat vanwege brand in een centrale maar mijn vodafone live werkte prima. Is het zo dat dit een instelling is van mijn vorige profider (Vodafone) in het mobieltje wat ik toen ter tijd bij hun heb aangeschaft of krijg ik nog een rekening van vodafone voor het gebruik van internet?

Iemand bekend met dit probleem?

Groetjes

5 reacties

Heb je de juiste instellingen van Simyo in je telefoon staan? Verwijdert eventueel de instellingen van Vodafone
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum SanderPA,

Kan je wel gewoon bellen en sms'en? Zo ja, wellicht is het dan toch handig om even contact op te nemen met Vodafone. Is het toestel van Vodafone zelf?

Groetjes,

Alex
Badge
Welkom op het forum SanderPA,

Kan je wel gewoon bellen en sms'en? Zo ja, wellicht is het dan toch handig om even contact op te nemen met Vodafone. Is het toestel van Vodafone zelf?

Groetjes,

Alex

Het is inderdaad een toestel van vodafone, kan ik die instellingen eraf halen van vodafone?
Badge
Heb je de juiste instellingen van Simyo in je telefoon staan? Verwijdert eventueel de instellingen van Vodafone

hoe??????????????????????
Reputatie 5
Badge +10
hoe??????????????????????

Hoe je instellingen verwijderd of hersteld staat waarschijnlijk in de handleiding van je toestel. Op afstand is dat moeilijk aan te geven.

Reageer