.

Beantwoord

Sim-Only internet werkt niet, wat moet ik doen?

  • 31 August 2015
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Ik heb 5 dagen geleden naast Sim-Only bellen ook een MB-bundel (500 Mb) erbij genomen.
Dit zou meteen ingaan, Ik heb alle instellingen op MijnSimyo doorgevoerd en ook op mijn telefoon alle instelling gereset (zoals op jullie site staat en in de topic). Maar ik kan nog steeds niet op 3G!!!

Graag hoor ik de oplossing. K. Kenzo
icon

Beste antwoord door Ray 31 August 2015, 18:17

Bekijk originele reactie

2 reacties

Staan je APN instellingen goed? https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/

Heb je internet op je mobiel aangezet op je Mijn Simyo?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi K. Kenzo, welkom op het Simyo forum!

Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic even verplaatst naar het subforum Internet.
In je gegevens zie ik dat je op 30 augustus de optie Internet op je mobiel hebt aangezet. Dit heb ik laten nakijken, en staat ook goed op het netwerk aangemeld.

Zou je via de link die Raytje meestuurt je telefoon kunnen instellen en ons laten weten of het dan wél werkt?

@Raytje; dank je voor je antwoord!

Reageer