.

Beantwoord

Rekening 3G internet terwijl het uitgeschakeld is

  • 20 February 2013
  • 8 reacties
  • 422 Bekeken

Hoi,

Ik zie nu ineens op mijn control panel staan dat ik 15 euro moet betalen omdat ik op "mobiel internet" heb gezeten.

Ik heb een abonnement ZONDER internet. Dit staat ook al maanden lang uitgeschakeld in mijn Simyo instellingen, en toch krijg ik een rekening voor het mobiel internetten. 

Graag jullie reactie hierover.
icon

Beste antwoord door Alex 21 February 2013, 11:28

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Erick678,

Ik zie dat je de optie 'internet op je mobiel/mms' op 8/10/12 hebt uit gezet. De wijziging is helaas niet goed doorgekomen in ons achterliggende systeem. Ik zal daarom de internet verbruikskosten (€ 14,57), welke vanaf die datum t/m 21/2/13 zijn gegenereerd, laten verrekenen met je komende factuur. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Beste Alex,

Bedankt voor je reactie en de goede service!

Gr.
Erik Dijkman
Reputatie 5
Badge +10
Geen dank Erick678.
Hallo Alex,

Ik heb mijn internetbundel op 31-1-2013 tijdelijk uitgezet en heb hier een bevestiging via de mail van jullie gekregen.
Toch zie ik dat mijn internet verbruik in februari op iets van €119,64 staat! Hoe kan dit nou terwijl ik geen internetbundel heb!!

Gr, Bouw
Badge +1
Als je je bundel uitzet en wat toch op internet betaal je buitenbundel kosten, zorg dan dat je internet op je telefoon uitstaat weet je zeker dat je t niet op komt
Dit bericht was voor Alex.
Badge +1
Zet het dan niet in een forum daar reageerde iedereen dus ook ik
Badge +6
Dit bericht was voor Alex.

Hoi Bouw82,

Wanneer je een vraag voor een moderator in een topic zet zullen andere forumgebruikers je vraag ook beantwoorden.
Dit is waar het forum ook voor bedoeld is. Wil je een moderator een privé bericht versturen vraag dat eerst of het mogelijk is.

Reageer