.

Vraag

problemen bij aanschaf internetmaandbundel

  • 26 July 2012
  • 32 reacties
  • 2361 Bekeken

Badge
Hoi,

Ik kan sinds kort geen internetmaandbundel meer bestellen, terwijl ik genoeg tegoed heb. De volgende foutmelding krijg ik te zien 'Je kunt deze bundel niet bestellen omdat je op een tariefplan zit waarbij deze niet van toepassing is''Wie kan mij verder helpen?

32 reacties

Badge +6
Ja, het is gelukt! Was erg simpel met de gegevens die ik via je link kreeg. Bedankt!

Beste Femkesamsung,

Blij te horen dat het gelukt is.
Hoi Ed-Schreudering,

Zoals hierboven aangegeven zijn de kosten inmiddels vergoed en toegevoegd aan het beltegoed saldo. Wij kunnen niet zien welke klanten te maken hebben gehad met hetzelfde probleem. Zo zullen er bijvoorbeeld ook klanten zijn geweest die geen internet bundel konden toevoegen en om die reden ook niet hebben geïnternet. Het niet kunnen activeren van de maandbundel gold niet voor alle klanten. Het probleem is inmiddels opgelost.

Groetjes,

Alex


Het probleem is helemaal niet opgelost. Vorige maand was het zo en nu is het nog zo.
Mensen, STOP MET SIMYO dit is slechts een manier van KPN om extra omzet te genereren.\
Ik ben het zat Simyo is voor ons hele gezin verleden tijd.
Reputatie 2
Badge +1
Hey RuudB,

Indien het je niet lukt om via de persoonlijke pagina een internetbundel te activeren, kan je proberen om de cookies te verwijderen en het cache te legen in jouw webbrowser en het vervolgens nogmaals te proberen. Zou je mij even kunnen laten weten of dit jouw probleem verholpen heeft?
Hey RuudB,

Indien het je niet lukt om via de persoonlijke pagina een internetbundel te activeren, kan je proberen om de cookies te verwijderen en het cache te legen in jouw webbrowser en het vervolgens nogmaals te proberen. Zou je mij even kunnen laten weten of dit jouw probleem verholpen heeft?


Wayne, bedankt voor je reactie,
hij doet het weer.
Ik hoop dat het volgende maand eindelijk probleemloos gaat.

Groet,

Ruud
Badge +6
Beste RuudB,

Blij te horen dat het gelukt is!
Goede morgen Simyo,  Sinds 26-10-2012 zijn onze belbundels voor onderlinge bellen maar ook de internetbundel afgelopen, ik wilde daarom vandaag weer voor al onze 4 nummer bij simyo de onderlingbellen bundel aanzetten ( verlengen voor een maand) en ook mijn internet bundel weer voor € 10,00 opwaarderen voor een maand, werkt altijd prima.

Nu lukt het ineens niet meer!! als ik wil opwaarderen staat onderaan de pagina dat ik op een tariefbundel zit waarbij dat niet kan!! dit is natuurlijk kul, ik heb het al maanden.

Op het forum zie ik dat er dit soort meldeningen al zijn vananf juli 2012 en dat er steeds wordt gezegt dat de technische dienst ermee bezig is! ook dit is  KUL simyo, los dit gewoon op. Zou het kunnen zijn dat wij als simyogebruikers eerst verslaafd worden gemaakt aan Simyo,? handige website, goedkoop bellen etc en dan ineens BOEM wijziging. Is het zo dat je alleen nu die bundels kunt nemen als je automatisch opwaardeerd of een automatische incasso afgeeft en dus feitelijk verkapt toch een abonnement hebt bij Simyo?  Ik wil dit niet!! ik wil vrijheid van handelen.


Simyo, los dit op, zoniet gaat er een brief naar de telewaakhond OPTA en naar Tros radar, Simyo is een KPN dochter, dus trucs zijn er natuurlijk te over!!  wentel je in onwetendheid, leg de bal neer bij de technische dienst en klaar is het probleem, NOT!!!!  nogmaals los dit snel op Simyo. U kunt mij sms of bellen voor de ovrige nummers waarbij ik sinds vandaag niet kan opwaarderen terwijl er overal voldoende beltegoed staat voor elke soort bundel. Maar eigelijk moet het generaal worden opgelost voor alle andere gebruikers.

Chris65
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Chris65,

We hebben het proces niet veranderd. Je hoeft dus niet automatisch opwaarderen of een vorm van automatisch incasseren aan te hebben staan. Je kunt bij een prepaid aansluiting zelf kiezen of je een bundel wel of niet toevoegt. Die vrijheid is ongewijzigd.

We hebben afgelopen weekend een vertraging gehad met het verwerken van gegevens. Dit is mogelijk de oorzaak geweest van het niet kunnen toevoegen van de bundels. Als ik naar de aansluitingen kijk zie ik dat er 3 onderling bellen bundels actief zijn sinds 30/10/12. Op een andere aansluiting zie ik een actief bundel vanaf 24/10/12. Heb je eerder last gehad van dit probleem?

Groetjes,

Alex

Reageer