.

Vraag

problemen bij aanschaf internetmaandbundel

  • 26 July 2012
  • 32 reacties
  • 2361 Bekeken

Badge
Hoi,

Ik kan sinds kort geen internetmaandbundel meer bestellen, terwijl ik genoeg tegoed heb. De volgende foutmelding krijg ik te zien 'Je kunt deze bundel niet bestellen omdat je op een tariefplan zit waarbij deze niet van toepassing is''Wie kan mij verder helpen?

32 reacties

Badge +6
Beste John2000,

Welkom op het forum!
Dit is storing waarmee wij momenteel mee te maken hebben. De technische afdeling is er mee bezig op dit zo snel mogelijk op te lossen.
Ik kan je helaas niet zeggen wanneer het probleem is opgelost.
Badge +1
Beste John2000,

Welkom op het forum!
Dit is storing waarmee wij momenteel mee te maken hebben. De technische afdeling is er mee bezig op dit zo snel mogelijk op te lossen.
Ik kan je helaas niet zeggen wanneer het probleem is opgelost.

duurt nu toch wel erg lang!! wanneer is het nu opgelost dan?
ja dat probleem heb ik ook en door jullie storing ben ik in 1 dag 10 euro beltegoed kwijt geraakt hoe kan dat?
ik vind dit niet echt netjes
Badge
beste simyo, heeft u een idee wanneer het probleem wordt opgelost? inmiddels ben ik 14 euro kwijt aan internet voor de afgelopen twee dagen..
Het slaat helemaal nergens op en dan moet ik jullie ook nog 'like'n op facebook. Met deze slechte service??
en ja hoor nog steeds geen internet leuk aangezien ik het ook gebruik voor me werk we mogen langzame hand wel een vergoeding krijgen met name omdat ik niet optijd een bericht heb gekregen dat mijn internet bundel is verlopen en vervolgens veel betalen. hebben meer mensen dit gehad?
Badge
wanneer is dit opgelost??   inmiddels 30 euro beltegoed naar de bollen!   svp sms als  het klaar is anders is beltegeod weer weg.
Badge +2
Beste john2000, Anja69, terry en christ,

Er wordt aan dit probleem gewerkt. Onze excuses voor het ongemak. In de tussentijd adviseren wij jullie om ons telefonisch te contacteren op het moment dat je een maand of dagbundel wil aanvragen. Dit kunnen wij namelijk wel voor jullie aanzetten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie
Ook ik kamp al enige tijd  met dit probleem! Heb ondertussen per mail contact gehad en wordt mij dood leuk vertel dat het probleem opgelost is......NOT! ook nog telefonisch contact gehad werd mij vertel dat ik nog de zelfde dag terug gebeld zou worden zit nu nog op het belletje te wachten na ruim een week....... top service hoor NOT!

Ondertussen sta ik door deze fout bij jullie in de min met mijn beltegoed. Nu lees ik hier dat je het telefonisch wel kunt laten activeren prima  maar dan mogen jullie mijn tegoed weer aanvullen die ik nu aan deze ellende al kwijt ben geraakt!!!!!
Badge
Beste John2000,

Welkom op het forum!
Dit is storing waarmee wij momenteel mee te maken hebben. De technische afdeling is er mee bezig op dit zo snel mogelijk op te lossen.
Ik kan je helaas niet zeggen wanneer het probleem is opgelost.


En wie gaat er opdraaien voor de gemaakte kosten voor de MB's?
Beste John2000,

Welkom op het forum!
Dit is storing waarmee wij momenteel mee te maken hebben. De technische afdeling is er mee bezig op dit zo snel mogelijk op te lossen.
Ik kan je helaas niet zeggen wanneer het probleem is opgelost.


En wie gaat er opdraaien voor de gemaakte kosten voor de MB's?


Inderdaad daar hoor je niks over loopt lekker in de papieren zo! Zelfs als ik thuis op de wifi zit berekenen ze nog gemaakte kosten,leg mij dat maar eens uit??????
Reputatie 5
Badge +10
wanneer is dit opgelost?? inmiddels 30 euro beltegoed naar de bollen! svp sms als het klaar is anders is beltegeod weer weg.

Ook ik kamp al enige tijd met dit probleem! Heb ondertussen per mail contact gehad en wordt mij dood leuk vertel dat het probleem opgelost is......NOT! ook nog telefonisch contact gehad werd mij vertel dat ik nog de zelfde dag terug gebeld zou worden zit nu nog op het belletje te wachten na ruim een week....... top service hoor NOT!

Ondertussen sta ik door deze fout bij jullie in de min met mijn beltegoed. Nu lees ik hier dat je het telefonisch wel kunt laten activeren prima maar dan mogen jullie mijn tegoed weer aanvullen die ik nu aan deze ellende al kwijt ben geraakt!!!!!


En wie gaat er opdraaien voor de gemaakte kosten voor de MB's?

Inderdaad daar hoor je niks over loopt lekker in de papieren zo! Zelfs als ik thuis op de wifi zit berekenen ze nog gemaakte kosten,leg mij dat maar eens uit??????

Hoi christ, Louisetara en Ed-Schreudering,

Ik heb jullie aansluitingen bekeken. Door een fout van Simyo hebben jullie geen internet maand bundel kunnen toevoegen. De kosten die jullie hebben gegenereerd voor internet vanaf 24/7 t/m 8/8 zijn onterecht. Onze excuses hiervoor. De gemaakte kosten zijn inmiddels aan jullie saldo toegevoegd. Daarnaast is het probleem van het niet kunnen activeren van de maandbundel opgelost.

Groetjes,

Alex
Badge
Het is maar de vraag of dit een 'Technisch probleem' is of een handmatig ingebracht obstakel om zo extra data-inkomsten te genereren. Als het een echte storing was geweest had iedereen tijdens de 'maandbundel activatie' direct kunnen lezen wat te doen om het WEL voor elkaar te krijgen. Nu moeten wij via achterdeuren er zelf achter komen dat je dit via een chatbericht moet aanvragen via Forem. 
Kortom laagdrempelig maar de neiging tot crimineel gedrag.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ed-Schreudering,

Jammer dat je er zo over denkt. We zouden ons zelf in de vingers snijden als we dit bewust zouden doen.

Groetjes,

Alex
Badge
Help mij uit deze 'droom'
Betalen jullie de mensen de gemaakte kosten terug voor onnodig verbruikte Mb's?
En waarom is er geen heldere boodschap hoe er wel een buldel aangeschaft kan worden?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ed-Schreudering,

Zoals hierboven aangegeven zijn de kosten inmiddels vergoed en toegevoegd aan het beltegoed saldo. Wij kunnen niet zien welke klanten te maken hebben gehad met hetzelfde probleem. Zo zullen er bijvoorbeeld ook klanten zijn geweest die geen internet bundel konden toevoegen en om die reden ook niet hebben geïnternet. Het niet kunnen activeren van de maandbundel gold niet voor alle klanten. Het probleem is inmiddels opgelost.

Groetjes,

Alex
Badge
mss een tip voor de volgende keer: stuur een gratis smsje als de bundel is verlopen met de melding van het opwaardeerprobleem. En stuur een smsje als het probleem is opgelost. En maak vooral geen geheim van een technisch probleem, maar toon oplossingen, laat klanten niet zelf tobben.

Succes!

Ed Schreudering
NeTspil Nederland
www.netspil.nl
Reputatie 5
Badge +10
Dat ben ik met je eens hoor Ed-Schreudering. Het probleem is alleen dat we niet op afstand kunnen zien om welke klanten het gaat.

Groetjes,

Alex
Badge
het leuke is Alex dat jullie dat wel weten. Het zijn namelijk me klanten die jullie iedere maand een smsje stuurd van: Uw Internet maandbundel is verlopen. 
Reputatie 5
Badge +10
Er zaten ook klanten tussen bij wie de internet bundel was verlopen en die niet in 'probleem' categorie zaten. Een algemene sms zou dan ook voor veel verwarring zorgen. Voorkomen is altijd beter dan genezen hoor. Maar in dit geval kunnen we helaas alleen maar genezen.

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo allemaal,

Ook mijn internet bundel doet het helaas niet. Ik heb 5/8 een bevewtigingsmail gehad waarin staat dat de bundel per direct in gaat maar helaas.. Ik heb alle instellingen geprobeerd en een 'Ja' sms verstuurd naar 1300 maar niets helpt. Ik heb een samsung mini.

Mvg,

Femke
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Femkesamsung,

Ik vermoed dat je gebruik maakt van een toestel met het Android besturingssysteem. Je moet daarom de juiste internet instellingen nog invoeren op je telefoon. In dit topic staan de juiste instellingen. Kan je aangeven of het is gelukt?

Groetjes,

Alex
Badge
Ook mijn internet doet het niet. Wel heb ik een bevestiging gekregen en zou het per direct omgezet moeten zijn. Ik heb alle instellingen van mijn samsung mini geprobeerd en een sms met 'ja' naar jullie sturen werkt niet. De bundel staat wel op aan.

Mvg,
Femke Vellinga
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Femkesamsung,

Ik je post even naar dit topic verplaatst. Dat is wat overzichtelijker. Heb je de instellingen inmiddels handmatig ingesteld?

Groetjes,

Alex
Badge
Ja, het is gelukt! Was erg simpel met de gegevens die ik via je link kreeg. Bedankt!

Reageer