.

Vraag

probleem met 3G

  • 23 August 2012
  • 6 reacties
  • 502 Bekeken

sinds kort heb ik een probleem met mijn 3G op mijn iphone3s. ik was gewoon buiten en ineens deed hij het niet meer, sinds die tijd heeft hij het ook niet meer gedaan, ik heb gekeken in mijn bundel en ik heb nog gewoon 1 gb over, dus ik snap het probleem niet.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen,
mvg sinterkaal

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum sinterkaal,

Volgens onze gegevens staat de optie 'internet op je mobiel/mms' uit. Je kunt hierdoor technisch gezien niet internetten. Deze optie heb ik zojuist voor je aan gezet. Als je de juiste instellingen in je toestel hebt staan en het toestel uit/aan zet zou het moeten werken. Kan je controleren of het weer werkt?

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo

Ik heb vanmorgen mijn simyo abbonnement uitgebreid met een internetbundel..
Mijn vraag.. werkt zoiets direct? Ik kreeg in mijn simyo mijn resterende mb te zien.
Heb alle instellingen ingesteld zoals ik op dit forum kan vinden... maar helaas... ik krijg het niet aan de praat..
1300 smsén heeft geen zin.. hij herkend mijn toestel niet? (HTC Desire C) android 4.

Graag hulp!
Badge
Dit zijn mijn instellingen:

Naam: Mobiel Internet (stond er trouwens al standaard in?)
APN: internet
Proxy: niet ingesteld
Poort: 5080
Gebruikersnaam: niet ingesteld
Wachtwoord: niet ingesteld
Server: 0.0.0.0
MMSC: niet ingesteld
MMS proxy: niet ingesteld
MMS poort: niet ingesteld
MMS protocol: WAP 2.0
MCC; 204
MNC: 08
Verificatietype: PAP
APN-type: default
Badge
Aha hij doet het! :)

Misschien is het duidelijk aan abonnees te melden dat ze via hun MIJN SIMYO, bij hun instellingen, internet op mobiel wel even moeten AAN zetten.
Ik had het standaard altijd op uit staan, omdat ik alleen gebruik maakte van WIFI.
Maar ondertussen ben ik zo verslaafd dat los internet noodzakelijk is hahaha!
Heel erg bedankt Alex, m'n 3G doet het weer, echt super

Mvg sinterkaal
Badge +6
Beste Sinterkaal,

Blij te horen dat het werk.

Reageer