.

Vraag

Persoonlijke hotspot werkt niet

  • 9 October 2012
  • 5 reacties
  • 723 Bekeken

Badge
Hallo,

volgens berichten hier op het forum moet een persoonlijke hotspot gewoon werken (in elk geval op een iPhone). Nu heeft mijn Samsung Galaxy Gio (Android 2.3) ook een hotspot functie, maar ondanks dat ik netjes verbonden ben met het hotspot en van mijn telefoon een IP adres krijg wil internetten niet lukken. Ook een tracert/ping levert geen info op (buiten alleen maar timeouts).

Internetten op de Gio zelf werkt overigens prima, internet staat dus gewoon aan op mijn abonnement/internetbundel.

5 reacties

Badge +2
Beste elsinga,

Het gebruik van de hotspot is gewoon mogelijk via Simyo. Echter is het zo dat wij enkel de internetverbinding leveren. Het instellen van de hotspot gaat buiten Simyo om. Wij adviseren je hiervoor de handleiding van je toestel te raadplegen.

Groetjes,

Arie
Badge
Mooi dat het gewoon hoort te werken bij SimYo. Nu dus gaan uitzoeken waar het aan ligt...
Badge +2
Beste elsinga,

Laat ons even weten als je erachter bent gekomen hoe dit werkt. Hier kan je vast andere forumgebruikers mee helpen.

Groetjes,

Arie
Badge
Ik heb uiteindelijk de gratis FoxFi hotspot app geinstalleerd, die wel werkt. De eigen Android app lijkt dus een bug te hebben.
Badge +2
Beste elsinga,

Bedankt voor het delen van je oplossing. Wij zijn blij om te vernemen dat het is gelukt. Andere gebruikers van het forum zullen hier veel aan hebben.

Groetjes,

Arie

Reageer