.

Beantwoord

Overschrijding van internetbundel

  • 8 October 2012
  • 8 reacties
  • 509 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik ben over mijn internetbundel. Nu wordt er per mb verrekend. Kan ik niet nogmaals een bundel van 200 mb ofzo nemen ipv het per mb te verrekenen?

Groet,

Harun
icon

Beste antwoord door Arie 11 October 2012, 10:44

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge
Het word per mb berekend! TENZIJ.
je zelf instelt of aangeeft dat je hogere bundel wilt die maand ff .maar dat wil niet als je zoals mij een oud tringg abo hebt met ingebouwde 1gb , en je wil zoals de site aangeeft dat kan naar een 1,5gb.
per mb word in verhouding heel erg veel geld gevraagd i.p.v. wat aannemelijk is of gelijkwaardig aan een dure b.v. prepaid tariefgroep..
FF OPLETTEN DUS.
IK ZAT MAAR O,1GB EROVER. WAT BIJNA 3OO EURO KOSTTE
Badge +2
Beste unifan,

Het is helaas niet mogelijk om nog een internetbundel er bij te nemen of om te internetbundel midden in de maand te verhogen. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste dikkop33,

Uit onze gegevens blijkt dat je 747,4 MB aan data buiten je internetbundel van 1 GB hebt verbruikt. Dit is de reden dan jouw factuur zo hoog was uitgevallen. Bij Tringg wordt data buiten de bundel berekend tegen het tarief van € 0,35 per MB. Als je zoals jij aangeeft maar 0,1 GB (100 MB) over je bundel heen was gegaan had dit je € 35 gekost, dit was echter niet het geval.

Groetjes,

Arie
Het is toch te gek voor woorden dat bij een tussentijdse data overschrijding dergelijke woekerwinsten gemaakt worden. 
Badge
dat is een van de redenen dat ik ben overgestapt naar provider met onbeperkt internet,gaat in in november.
Simyo lacht stiekem in het vuistje,het zijn zeker leuke inkomsten voor hun waar op ze rekenen.
Klant belang is verre te zoeken......
bedrijf runnen=winst maken
Reputatie 7
Badge +9
Klopt. Leve het kapitalisme, en de vrije markteconomie. Elk bedrijf moet winst maken want het zijn geen liefdadigheidsinstellingen. Of staatsmonopolies zoals je die had in oost Europa in de tijd van de Sovjet-Unie. Vaste centraal vastgestelde lage prijzen voor alles, maar de winkels waren vrijwel leeg zoals ik me goed herinner... Om van de klantonvriendelijkheid van het personeel in de paar restaurants die er toen waren maar niet te spreken...
Reputatie 4
Badge +8
Ik zoek een smiley met klappende handjes.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi ecm.ton, welkom op ons forum.

Je reageert nu in een topic van 2 jaar oud. Onze buiten bundeltarieven zijn inmiddels geen €0,35 meer maar €0,15 per MB en inmiddels gaan we ook anders met dit soort voorvallen om.
Je hebt je vraag ook wat uitgebreider in dit topic gesteld. Daar zal ik er dieper op ingaan.

@Scotsman, dank je voor je bijdrage.

Reageer