.

Beantwoord

Overschrijden mb bundel, wat nu?

  • 8 June 2021
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Waarom krijg ik geen sms berichten dat ik 50% of 80% (op telefoon nummer gebruiker) of alle mb’s heb verspeelt? nu komen er onverwachts 2 hoge rekeningen van mijn zoontje binnen. 

 

zelf zit ik bij de concurrent en word je keurig op de hoogte gehouden.

icon

Beste antwoord door Tessanne 9 June 2021, 13:01

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi gerben456, 

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Wat ontzettend balen dat je 2 hoge rekeningen hebt ontvangen! Het is erg begrijpelijk dat je graag een antwoord op jouw vraag wilt en daarom heb ik ook direct je aansluiting erbij gepakt. Hierop is te zien dat de factuur van mei hoog uit is gevallen omdat de belbundel is overschreden. Het klopt dat je hier geen sms voor hebt gekregen omdat de minuten goed bij te houden zijn op onze app. Dit in tegenstelling tot de MB's die soms later worden geregistreerd, daarom sturen we hiervoor wel altijd 2x een sms ter waarschuwing. Op de aansluiting is te zien dat beide sms’jes in juni zijn verstuurd op: 04-06-2021, 19:22:32 en op 04-06-2021, 19:22:42. Door het hoge verbruik in korte tijd is daarna uit voorzorg de aansluiting geblokkeerd. Zou je kunnen controleren of de sms-box op de telefoon vol is? Dit kan een oorzaak zijn van de niet ontvangen berichten. 

 

Het is natuurlijk erg belangrijk om het verbruik voor in de toekomst te voorkomen. Daarom geef ik je graag een paar handige tips. Lees dit blog goed door met de telefoon ernaast en pas de instellingen aan waar nodig. Wanneer dit is gelukt, mag je mij een privéberichtje sturen. Dan kan ik voor je nagaan of ik wat kan betekenen voor je met betrekking tot de kosten van de maand juni. 

 

Thanks RicoK! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reputatie 7

@gerben456 Dat is vervelend. Een Moderator (= Simyo medewerker) zal hier nog op gaan reageren.

Vanaf het KPN Netwerk wordt realtime bij 80% en bij 100% verbruik een sms gezonden. Het is zaak hier erg snel op te reageren, omdat dataverbruik in erg korte tijd enorm kan oplopen.

Reageer