.

Beantwoord

Over bundel internet heen in 4 dagen

  • 7 October 2012
  • 11 reacties
  • 1011 Bekeken

Ik zit momenteel helemaal door mijn bundel van 500mb binnen 4 dagen!! Ik heb werkelijk echt geen idee hoe dit kan!? Ik kijk geen filmpjes etc. Ik gebruik alleen whatsapp en af en toe facebook, ik snap er helemaal niets van. En zeker niet al in 4 dagen... Weten jullie hoe dit nou kan? Het kan namelijk echt niet kloppen dat weet ik echt zeker.

Kunnen jullie mij helpen?
Gr. Anne-Marije
icon

Beste antwoord door Arie 9 October 2012, 11:12

Bekijk originele reactie

11 reacties

Badge +2
Beste Anne-Marije,

Uit onze gegevens blijkt dat er op 04-10 extreem internetverbruik heeft plaatsgevonden. Helaas is het voor ons niet mogelijk om na te gaan op welke wijze het verbruik heeft plaatsgevonden. Dit heeft te maken met de privacywet. Wellicht heb je een nieuwe applicatie geïnstalleerd die constant in verbinding met het internet staat zonder dat je het door hebt. Het netwerk registreert enkel waarvoor vanaf jouw simkaart opdracht toe is gegeven. Deze verbinding heeft echt plaatsgevonden.

Groetjes,

Arie
Badge
Hoi

Ik heb dit probleem ook, dat ik binnen een week door mijn data heen ben??
Ik whats app, beetje mail, wordfeud en facebook, meer niet
Ik durf niet eens een internet abonnement af te sluiten zo.,

Hoe kom je er achter welke app dit dan zou zijn???
Kan je bij simyo aangeven als de bundel op is, dan kan je niet meer afnemen?>
Wordt je internet dan niet geblokkeert??

Gr Esther
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Esther,

Zou je mij je Simyo telefoonnummer per privé bericht kunnen sturen? De aansluiting waarmee je nu bent ingelogd op het forum heeft namelijk geen internet bundel. In dit topic kun je overigens informatie vinden over je veel mb's kunt verbruiken.

Op je laatste vraag kan in ieder geval aangeven dat dit niet mogelijk is. Je kunt wel zelf de optie 'internet op je mobiel/mms' uit zetten via je persoonlijke pagina.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Esther,

Zou je mij je Simyo telefoonnummer per privé bericht kunnen sturen? De aansluiting waarmee je nu bent ingelogd op het forum heeft namelijk geen internet bundel. In dit topic kun je overigens informatie vinden over je veel mb's kunt verbruiken.

Op je laatste vraag kan in ieder geval aangeven dat dit niet mogelijk is. Je kunt wel zelf de optie 'internet op je mobiel/mms' uit zetten via je persoonlijke pagina.

Groetjes,

Alex



Hoi

Ik heb dat Nu ook op wifi zitten, omdat ik misschien een bundel wilde aanschaffen.
Maar ik heb mijn telefoon nu een harde reset gegeven , en nu is het opgelost. Erg vreemd toch

Ik heb nu een andere vraag lopen, waarom ik alleen als je een maandelijks abonement hebben met bel en smsjes, de optie om maand internet te nemen. Want dat is duurder dan een jaar abonement. Maar bij mij is de optie jaarlijks grijs op internet, dus daar kan ik niets mee.

Waarom bied je een vaste klant niet gewoon dan per maand ook voor 7,50 euro pm aan voor 500 MB??

Ben je nu verplicht dan om je telefoon ook op jaarlijks te zetten, om voor die prijs evt internet te nemen??

Gr Esther
Badge +6
Hoi Esther,

Je kan alleen een jaar internetbundel nemen wanneer je ook een belbundel van 1 jaar hebt.
Wanneer je geen jaar beldbundel hebt kan je geen jaar internetbundel activeren.
Help 

Ik heb ook een internet bundel van 1000 en zit heel veel op wifi.
En alleen whats app en facebook.
Nu zat ik na paar dagen ook al over mij  bundel,


Hoe kan dit,
Ik heb hem aanstaande maand verhoogd naar 1500.
Ik ben nog nooit over 1000 gekomen ook niet bij vodafone.
Reputatie 2
Badge +1
Hey boselfje,

In verband met de privacywet kunnen wij niet inzien hoe je gebruik van het internet gemaakt hebt. Wij kunnen enkel de intensiteit en het tijdstip van jouw verbruik inzien.
er klopt iets niet, en ik vind het een slecht excuus dat niet gezien kan worden waar het aan ligt!
ik ben net overgestapt van Ben (t-mobile) naar Simyo. Bij Ben kwam ik nooit over de 50 mb heen, nu halverwege de maand zit ik al op 120 mb! Vind het diefstal!
Reputatie 7
Badge +9
er klopt iets niet, en ik vind het een slecht excuus dat niet gezien kan worden waar het aan ligt!
ik ben net overgestapt van Ben (t-mobile) naar Simyo. Bij Ben kwam ik nooit over de 50 mb heen, nu halverwege de maand zit ik al op 120 mb! Vind het diefstal!


Dubbele post, zie hier waar al een reactie is geplaatst.
ps: als hier niet snel duidelijkheid over komt dan ga ik actie voeren!!
Badge +8
ps: als hier niet snel duidelijkheid over komt dan ga ik actie voeren!!

Hoi eline22,

Ik zie jouw reactie ook in dit topic. Ik ga hem daar voor je beantwoorden, ok? Zou je je reactie voortaan in één topic kunnen plaatsen? Dan vinden we je vraag sneller, en blijft het forum een beetje overzichtelijk. :)

Groetjes,
Charlene

Reageer