.

Vraag

Onverklaarbaar dataverbruik in 60mb blokken 15 juni en 28 juni

  • 25 July 2012
  • 1 reactie
  • 504 Bekeken

Badge
Dag,

Ik heb vandaag de nieuwe factuur van Simyo gezien en daarop staat dat ik buiten mijn bundel ben gegaan qua internet. Ik heb de 1 Gb bundel. Dit is nog nooit gebeurd dus ik was ook wel verbaasd. Een telefoontje helpt niet want niemand kan zien waar het aan besteed is, wat wel logisch is.

Na op dit forum gekeken te hebben kom ik wel vaak tegen dat er blokken van 60 mb genoemd worden.

Ik kan niet verklaren dat ik in ongeveer 2 uur tijd 14 van die 60 mb heb gebruikt (15 juni en ook nog een keer 2x op 28 juni), telt Simyo in zulke blokken? En steeds in zo'n 4 minuten, dan haal ik ook nog eens de maximale snelheid (wat niet zo vaak voorkomt!).

Iemand een idee?

Ik vind het een beetje lastig wat hier mee aan te moeten, alle bewijslast ligt bij de klant voor het verbruik.

Verder heb ik ook nooit een mail of sms gehad dat ik over m'n bundel heen zou zijn.

Groeten,
Marco

1 reactie

Badge
Hallo marco,

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn factuurbedrag wordt elke maand hoger en ik zou echt niet weten hoe ik 57 euro over mijn 1G heen zou moeten komen. Volgens mij kunnen we er niks mee omdat je niet kunt bewijzen dat je het niet verbruikt hebt.

Groet,
Alma

Reageer